یک ساعت ضبط صدا در استودیو سورن با 25% تخفیف

آکادمی موسیقی حامد فقیهی

بعثت
14 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

یک ساعت ضبط صدا در استودیو سورن با 25% تخفیف و پرداخت 60,000 تومان به جای 80,000 تومان ، برای کاربران آفکادو در شیراز ، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها فقط در آفکادو

توضیحات تکمیلی

یک ساعت ضبط صدا در استودیو سورن با 25% تخفیف و پرداخت 60,000 تومان به جای 80,000 تومان :

صدابرداری چیست : صدابرداری به معنی ضبط دیجیتال ، مکانیکی و الکتریکی صدا و تولید مجدد انواع صوت مانند صدای گفتاری آواز و موسیقی است، در حال حاضر دو نوع صدابرداری آنالوگ و دیجیتال وجود دارد. صدابرداری استودیویی شامل ضبط صدا وترکیب کردن و تولید صدا اجرای موسیقی یا آواز در استودیو های تخصصی است وسعت ای ن استودیو ها از یک ساختمان کوچک برای ضبط صدای یک خواننده تا یک ساختمان بزرگ برای اجرای ارکستر بزرگ است. فضای ضبط و کنترل صدا توسط مهندس صدا طراحی می شود تا کیفیتی مطلوب داشته باشد .

 صدابرداری آنالوگ: با استفاده از دیافراگم میکروفون انجام می شود. این دیافراگم می تواند تغییرات ناشی از امواج صوتی را شناسایی و حس کرده و آنها را به صوت نمایش مکانیکی ، امواج صدا، روی محیطی مثل فونوگراف ضبط کند. در ضبط نوار مغناطیسی امواج صوتی می توانند دیافراگم میکروفون لرزش ایجاد کرده و امواج را به جریان الکتریکی و آنگاه به میدان مغناطیسی و بعد به صوت تبدیل کند.

صدابرداری دیجیتال: سیگنال های آنالوگ از میکروفون به دیجیتال تبدیل می شوند. داده های صوتی در محیط بزرگتری ذخیره و منتقل می شوند.صوت به صورت یک سری اعداد صفر و یک ذخیره شده و نمونه هایی از دامنه ی سیگنال صوتی را در فواصل معین و برابر و با سرعت باللا نشان می دهد تا صداهای قابل شنیدن را منتقل کند که نسبت به حالت آنالوگ کیفیت بالایی دارد.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

پاور بانک

هدست و هندزفری و هدفون

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!