جوانسازی چهره با بوتاکس و مزو ژل در مطب دکتر نقیب با تخفیف برای کاربران آفکادو

مطب دکتر فخرالسادات نقیب

عفیف آباد
16 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

انجام خدمات جوانسازی چهره با تزریق بوتاکس,ژل و مزو ژل در مطب دکتر نقیب با تخفیف فراهم شده است .

توضیحات تکمیلی

بوتاکس چيست؟

بوتاکس دارویی است که جهت بر طرف کردن چین و چروک پیشانی،بین دو ابروها و گوشه چشم بکار می رود. در حقیقت داروی بوتاکس شکل تخلیص و آماده شده سم باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم است. این با کتری بی هوازی است و در محیط های در بسته مثل قوطی کنسرو و رشد کرده و سم خطرناکی را تولید می کند.

مزوژل و کاربرد آن

اگر به هر دلیلی پوست صورت شما دچار افتادگی شده و کمی شل شده است بهتر است مزوژل را برای درمان آن انتخاب کنید. این روش برای افرادی که چهره‌ای لاغر دارند و می‌خواهند کمی حجم به بخش‌های مختلف چهره‌شان ببخشند هم بسیار کاربردی خواهد بود. علاوه بر این‌ها می‌توان از مزوژل برای  رفع سياهي و گودي دور چشم و گودی زیر آن و روشن‌تر و شفاف‌تر کردن پوست نیز استفاده کرد.

اگر پوستی خشک دارید و به دنبال روشی مطمئن برای آب‌رسانی به آن و ترمیم آسیب‌های ناشی از این موضوع هستید مزوژل انتخاب مناسبی خواهد بود. این راهکار درمانی با تحریک کلاژن سازی و احیای بافت‌های آسیب‌دیده باعث جوان‌سازی صورت می‌شود. همچنین جای جوش، آکنه و لک‌های پوستی را نیز از بین می‌برد و پوستی یکدست و شفاف به شما هدیه خواهد داد. این روش برای از بین بردن غبغب بزرگ نیز بسیار کاربردی است.

درمان مزوژل را می‌توان برای از بین بردن خطوط گردن، غبغب، خطوط پشت دست، فرورفتگی‌های شدید و رگ‌های بیرون زده بر روی دست‌ها، ترک‌ها و سلولیت‌های پوست و لک‌های سیاه و قهوه‌ای روی پوست استفاده کرد. این روش می‌تواند ریزش خفیف موها را نیز به طرز موثری درمان کند. به منظور رفع مشکلات پوستی در ناحیه دکلته و سینه و از بین بردن قوز بینی نیز می‌توان از این روش استفاده کرد.

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط