اندامی حرفه ای را همراه با 40% تخفیف فقط در باشگاه تناسب اندام ویژن بسازید! (ویژه بانوان)

باشگاه تناسب اندام ویژن

رحمت آباد
بدون رای
00

توضیحات کوتاه

بدنسازی درمجموعه ورزشی ویژن در محیطی جذاب، به روز و مدرن با حضور مربیانی توانا، نقش بسیار موثری در حفظ انگیزه شما و ادامه انجام ورزش بدنسازی دارد. جالب است بدانید این سالن با بهره بری از تجهیزات مدرن و استاندارد، تمامی انتظارات شما از یک باشگاه خوب را برطرف خواهد کرد. شما می‌توانید با یک قیمت کم نظیر و تخفیفی فوق العاده عضو این سالن بدنسازی شوید و اندام ایده آل خود را داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

باشگاه وزشی ویژن واقع در رحمت آباد، کوچه 35، دارای محیط مناسبی است. همچنین این باشگاه کاملا تجهیز است و تمامی امکانات لازم را داراست. شما می توانید با تخفیف آفکادو، از این فرصت فوقالعاده استفاده کنید و همچنین بعد از ورزش، از سونا و جکوزی نیز استفاده کنید.

TRX 

از آن روی که تی آر ایکس با طوفان تناسب اندام در جهان در دهه ۹۰ میلادی پیدایش کرد، ولی در این روز ها عمدتاً به عنوان محبوب‌ترین ورزش شناخته شده است. با استفاده از دو عدد تسمه، دستگیره و قلاب، این ورزش راهی موثر برای عضله سازی و تمرین های هوازی (قلبی – عروقی) است.

اگر چه در تئوری تی آر ایکس مفهوم و کاربردی نسبتا ساده و راحت دارد، ولی در قلب خود در برگیرنده کامل ترین های تمرین تمام بدن در جهت افزایش هسته ای، قدرت، تعادل، چابکی (سرعت) و قدرت است. تجهیزات این ورزش تقریباً قابل حمل است و شما می توانید این تجهیزات را در محل کار و حتی در فضای باز تنظیم کنید و به تمرین کردن خود ادامه دهید. اما انجام TRX با هدایت مربی مجرب، یقیناً در پیشرفت شما بی تاثیر نیست.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط