غذای آماده به طبخ کوکو سبزی ب.آ 470 گرمی

فروشگاه مرکزی

ستارخان
16,10014,600
10%تخفیف

زمان خرید به اتمام رسیده است.

بدون رای
16,10014,600

توضیحات کوتاه

قطعا تجربه خوردن یک غذای با کیفبت در منزل میتواند بسیار جذاب باشه اونم اگه کوکو سبزی ب.آ باشه که عالی میشه

توضیحات تکمیلی

برای مواقعی که به مواداولیه لازم برای پخت‌وپز دسترسی نمی باشد، غذاهای آماده  به طبخ  گزینه‌ای عالی می باشند. برای مثال  طبخ غذایی سریع و خوشمزه، کوکو سبزی «ب.آ» پیشنهادی خوب برایتان خواهد بود. این محصول  که از سبزیجات تازه مخصوص کوکو، آرد گندم، تخم مرغ، زرشک، آرد سوخاری، نمک تصفیه شده خوراکی و ادویه جات و... تهیه گردیده و نیازی به پخت با زمان طولانی ندارد؛ بنابراین در عرض مدت زمانی بسیار کم و فقط با گرم کردن، غذایی لذیذ برای خود و خانواده‌تان آماده خواهید نمود. برای گرم کردن این محصول در تابه به روغن کمی احتیاج است، همچنین می توان این محصول را در فر و بدون روغن نیز گرم کرد. بسته های این محصول470گرمی می باشد.

کوکو سبزی

کوکو سبزی وعده ای محبوب در بین ایرانی ها میباشد. کوکو سبزی منجمد ب.آ علاوه بر طعم دلپذیری که دارد، از مواد اولیه کاملا تازه تهیه شده گردیده. اگر شما وقت کافی برای تهیه مواد اولیه این محصول را ندارید و هوس طعم خانگی کوکو سبزی را کرده اید، این محصول بهترین گزینه برای شما می باشد

زرشک

زرشک قدمتی طولانی دارد. برای مثال دانشمندان کشف کرده اند که در گذشته از زرشک برای درمان عفونت های ناشی از جنگ استفاده می گردیده. چینی ها بیش از 3000 سال است که از خواص دارویی زرشک، برای درمان عفونت های گوارشی استفاده می گردد. امروزه در سرتاسر جهان از فرآورده های زرشک به گونه های مختلف مانند ژل دارویی، چاییو آبمیوه استفاده می گردد. 

 

خواص زرشک

کمک به دیابت: زرشک قند خون افرادی که دیابت دارند را کاهش می دهد. تحقیقات نشان داده است که خوردن 500 میلی گرم از زرشک، 2 الی 3 بار در روز به مدت سه ماه به اندازه قرص متفورمین برای این افراد موثرمیباشد.

کمک به کاهش کلسترول: مصرف 500 میلی گرم از زرشک 2 بار در روز به  درمدت سه ماه، کلسترول بد، تریگلیسرید و کلسترول کلی افرادی که را کاهش می دهد.

از بین بردن جای زخم: استفاده از ژل زرشک می تواند زخم ها و قرمزی ها را از بین برده، اندازه زخم شما را  کوچک و درد شما را کاهش دهد.

 

.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!