پکیج 2 عددی سپر محافظ صورت پیشگیری از ویروس همراه با تخفیف ویژه 30%

فروشگاه مرکزی

ستارخان
7 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

با این شیلد محافظ دیگر نگران ویروس های خطرناک و طبعات آن نباشید! با شیلد های محافظ صورت می توانید با خیالی آسوده تر به بیرون بروید! البته فقط برای کار های ضروری!

توضیحات تکمیلی

طلق محافظ صورت با وزنی برابر 100 گرم از پلاستیک نرم ساخته می‌گردد و دارای انعطاف‌پذیری مناسبی میباشد. شکل این طلق محافظ صورت نیم گرد بوده که تمامی سطح صورت را در برمی‌گیرد. این محصول پوشش مناسبی را بر روی صورت در برابر پاشیده شدن و برخورد ذرات ریز مایع یا جامد باپوست صورت و دهان و چشم‌ها ایجاد می‌نماید.

این شیلد از پلاستیک نرم ساخته شده و انعطاف مناسبی دارد. شکل این محصول به صورت نیم گرد میباشد تا امکان پوشاندن سطح صورت را داشته باشد.  شیلدها، غالبا در موارد پزشکی,تراشکاری، و بسیاری مشاغل دیگر کاربرد دارد. 

در کاربردهای پزشکی، "سپر صورت" به انواع دستگاه‌هایی گفته می‌شود که در طی یک روش از پزشک متخصص پزشکی محافظت می‌نماید و ممکن است آنها را در معرض خون یا مایعات عفونی قرار دهند. یک مثال استفاده از ماسک CPR هنگام انجام تنفس نجات یا CPR است. مثال دیگر استفاده از تجهیزات محافظ شخصی برای محافظت از صورت در مقابل قرار گرفتن در معرض مواد عفونی باریسک بالا و انتقال ویروس از طریق ذرات مایع تنفسی میباشد .

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!