آفر اکستنشن مژه بوته ای موقت با ماندگاری مواد آلمانی بدون حساسیت و بدون ریزش مژه آفر به مدت ۱۵ روز با قیمت ۶۰ تومان از ۱۲۰ تومان

سالن زیبایی لیلا احمدی

شهرک گلستان
21 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

اگر میخواهید مژه های پرپشت و بلند داشته باشید و در عین حال از سرم های تقویتی مژه نتیجه ای نگرفته اید ، اکتنشن و لیفت مژه بهترین انتخاب برای شماست .

توضیحات تکمیلی

یک از جدیدترین ترفند ها در افزایش زیبایی چشم ها، اکستنشن مژه است. با استفاده از این مژه های نیمه دائم، میتوان مژه ها را پرتر و بلندتر نشان داد.
مژه های ضخیم و پرپشت از چیزهایی است که تقریبا همه مایل به داشتن آن هستند، اما گاهی به صورت ژنتیکی و یا بر اثر عوامل محیطی فرد از مژه های کم پشتی برخوردار میشود و 
برای رفع آن به روش های مختلفی دست میزند.
اگرچه درمان های خانگی مختلفی برای تقویت مژه و پرپشت کردن آن ها وجود دارد، اما همانطور که میدانید این شیوه ها زمان بر هستند.
اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و در میان مژه ها قرار میدهند .
در این روش مژه ی اضافه تک به تک لا به لای مژه های پلک بالا با چسب اضافه می شود و به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی یا آرایش زیاد چشم ها نیست.
پس از خرید کد تایید برای شما ارسال می شود و با تماس گرفتن با شماره ی مندرج در آگهی و اعلام کد میتوانید با تعیین وقت قبلی از خدمات ویژه ی اکستنشن مژه بهره مند شوید.  
 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط