اپیلاسیون با تخفیفات ویژه برای کاربران عزیز وب سایت آفکادو

ادرس بیوتی

چنچنه
7 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

در روش اپیلاسیون بدن و بکینی با وکس کل ساقه مو از زیر سطح پوست بیرون کشیده می‌شود و به همین دلیل وکس جزء روش‌های موثر برای از بین بردن موقت موهای زائد به شمار می‌آید.

توضیحات تکمیلی

وکس یکی از موثرترین روش‌ها برای رفع موهای زائد بدن است. در روش اپیلاسیون بدن و بکینی با وکس کل ساقه مو از زیر سطح پوست بیرون کشیده می‌شود و به همین دلیل وکس جزء روش‌های موثر برای از بین بردن موقت موهای زائد به شمار می‌آید. تکنیک‌های مخلفی برای وکس وجود دارد که پرطرفدارترین آنها وکس گرم است.

اپیلاسیون یک واژه فرانسوی است و به معنای از بین رفتن موهای زائد است. در این روش موها باید از ریشه کنده شود. اپیلاسیون بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است که خود روش‌های مختلف دارد. بند انداختن، الکترولیز و لیزر موهای زائد یکی از روش‌های اپیلاسیون است. روش استفاده از موم، روشی سنتی و معمول است که طرفداران بسیاری دارد.

اپیلاسیون با موم به دو روش گرم و سرد انجام می‌شود. موم گرم روشی معمول‌تر است که نتیجه بهتری هم دارد. در این روش موم تا دمای مناسب حرارت می‌بیند و روی سطح بدن پخش می‌شود. سپس با استفاده از یک پارچه برداشته می‌شود. اما موم سر روی نوارها و پارچه‌های از پیش آماده شده، مالیده شده و مستقیم روی پوست چسبانده می‌شود و باید با یک حرکت سریع آن را برداشت.

اپیلاسیون با استفاده از موم گرم از جمله روش‌هایی است که در ایران و دنیا طرفداران بیشتری دارد. با استفاده از این روش می‌توان موهای زائد تقریبا تمام نقاط بدن را از بین برد.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

میکرودرم و هیدرودرم

محصولات سلولزی

عطر اوریجینال

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!