کلیه خدمات آرایش دائم در سالن زیبایی ژنوس با تخفیف ویژه در آفکادو

سالن زیبایی ژنوس

ستارخان
450,000200,000
56%تخفیف

زمان خرید به اتمام رسیده است.

4 خریدبدون رای
450,000200,000

توضیحات کوتاه

هاشور و سایه ی ابرو یکی از متداول ترین متد آرایشی و ترمیمی روز دنیا ست که خانم های جویای زیبایی را بسیار مجذوب خود ساخته است و آن ها را از صرف زمان طولانی برای آرایش ابروها با مداد و سایه بی نیاز می کند و تاثیر به سزایی در زیبا سازی چهره و اعتماد به نفس افراد دارد.

توضیحات تکمیلی

سالن زیبایی ژنوس

  • آرایش دائم با روش میکروپیگمنتیشن از ابزاردقیق برای تنظیم عمق نفوذ و حرکت سوزن استفاده می کند و رنگ از طریق کارتریج و سوزن به عمق مورد نظر نفوذ کرده و دارای دوام بیشتری می باشد. در برخی موارد که حالت پوست برای حفظ رنگ ایده آل است،ماندگاری رنگ ممکن است تا دو سال یا بیشتر نیز امکانپذیر باشد.
  • به علت دستی بودن قلم میکروبلیدینگ، مهارت میکاپ آرتیست در ایجاد خطوط بسیار مهم است. اگر فشار وارد شده به بلید کافی نباشد، عمق و نفوذ کافی به دست نیامده و خطوط ایجاد شده خیلی زود محو می شوند. از طرفی اگر فشار دست روی پوست زیاد باشد امکان آسیب رسیدن به بافت ابرو وجود دارد. این روش ظاهری دل فریب با یک هاشور سه بعدی زیبا و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد. این روش چنانچه در بالا اشاره شد نیازمند ایده، تجربه و مهارت خاصی است که شما در این سالن زیبایی به آن خواهید رسید که ضمن در امان ماندن از آسیب های احتمالی، از دوام کافی و مطلوب هاشور ایجاد شده نیز بهره مند می شوید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد روش میکروپیگمنتیشن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

میکروپیگمنتیشن چیست؟

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

محصولات سلولزی

پلاسما جت

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!