میکرو نیدلینگ و الکترو نیدلینگ همراه با مزوتراپی با تخفیف ویژه

دکتر میر حامد زارع نی ریزی

بعثت
1,500,0001,200,000
20%تخفیف
عنوانقیمتقیمت در تخفیفدرصد تخفیفموجودتعداد موجود
میکرو نیدلینگ همراه با مزوتراپی1,200,000900,00025بدون محدودیت
الکترو نیدلینگ همراه با مزوتراپی1,500,0001,200,00020بدون محدودیت
بدون رای
1,500,0001,200,000
انتخاب کنید

توضیحات تکمیلی

میکرو نیدلینگ و الکترو نیدلینگ همراه با مزوتراپی با تخفیف ویژه

مزوتراپی

مزوتراپی روشی است  برای تقویت پوست صورت و کف سر ، در این روش مواد ، ویتامین ها به قسمت مورد نظر پوست تزریق می شوند  و دیگر نیازی به خوردن این مواد نمی باشد . در مزوتراپی ، موادی از قبیل  انواع ویتامین ها مواد گیاهی ، هموپاتیک  و ... از طریق سوزن نازک  بر لایه میانی پوست تزریق می کنند  این مواد تزریق شده چربی ها را از بین می برند  و سبب جوانی شادابی صافی و لطافت پوست میشوند . مزوتراپی در سطح سر نیز استفاده میشود و با تزریق مواد معدنی بر سطح میانی پوست سر سبب افزایش رشد موها شده و کچلی را از بین یبرد و روشی کارامد در این مسئله می باشد .

میکرو نیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی است که برای زیبایی  پوست انجام می شود ، میکرونید لینگ ، دستگاهی دارد  که دارای سوزن های نازک می باشد  این سوزن ها در لایه درونی پوست نفوذ کرده  و باعث تحریک پوست  و ساخت کلاژن می شوند  این روند سبب کشسانی کردن پوست خواهد شد ، میکرونیدلینگ یک رلر قلتکی دارد که دارای سوزن های ریز به جنس تیتانیوم می باشد  که بر سطح پوست کشیده میشوند  و با کشیده شدن بر پوست سبب زخم های کوچکی بر سطح پوست خواهند شد  که باعث میشود پوست شروع به ترمیم سازی آن ناحیه کند  و موجب تولید کلاژن گردد . این روش بدون هیچگونه درد و آسیبی به بافت پوست می باشد و هیچگونه عفونت و عوارضی را تا کنون به خود راه نداده است  . این روش به اپیدرم پوست هیچ آسیبی نمی رساند . از میکرونیدلینگ برای کاشت مو نیز استفاده میشود و قابل استفاده برای تمامی افراد خواهد بود .

الکترونیدلینگ:

الکترونیدلینگ نسل جدیدی از تجهیزات پزشکی است که جایگزینی بسیار موثر و قوی برای روش های دیگری مثل میکرونیدلینگ میباشد. این دستگاه با دارا بودن سیستم تحریک الکتریکی, همزمان و عمق نفوذ تا ۴ میلی متر میزان جذب دارو و در نتیجه میزان تاثیرگذاری درمان را افزایش میدهد.

جهت مشاهده و خرید کالا های دیگر ما لینک های زیر را کلیک نمایید

کالاهای آرایشی

انواع هدست

اتواع پاور بانک

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!