مادلینگ صورت در کلینیک زندیه با تخفیف ویژه کاربران آفکادو

کلینیک زندیه

قدوسی غربی
462 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

مادلینگ صورت در کلینیک زندیه با تخفیف ویژه کاربران آفکادو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در بهترین سالن ها توسط مجرب ترین کادر با به روز ترین متد ها

توضیحات تکمیلی

مادلینگ صورت به چه منظور انجام میشود؟

در تمام دنیا توجه و اهمیت به داشتن چهره ای زیبا روز به روز در حال افزایش است. از این رو افراد بسیاری به سراغ جراحی های زیبایی متعدد می روند، تا چهره ای خاص و دلفریب به دست آورند. مادلینگ صورت یکی از این روش های درمانی برای دستیابی به چهره ای خاص تر و زیباتر است. 

مادلینگ صورت چیست؟

حتما شما هم شاهد خانمها و آقایانی با چهره ای خاص و زاویه دار بوده اید. به گونه ای که چهره آنها بیضی یا بادامی شکل است. بیشتر این خانمها و آقایان برای داشتن صورتی خاص اقدام به فرم دهی صورت خود نموده اند. به طور کلی بیشتر بازیگران و افراد معروف اقدام به مادلینگ صورت خود می نمایند. تا چهره آنها از زاویه زیباتری برخوردار بوده و جذاب تر دیده شوند.

انواع روش ها برای مادلینگ صورت

برای زاویه دار کردن صورت که بر روی فک انجام می شود، از روش های مختلفی استفاده می شود. برخی با کوچک کردن فک خود، برخی دیگر با برجسته نمودن چانه و گونه های خود فرم دهی به چهره را انجام می دهند. برای رسیدن به هر یک از این زیبایی ها می توان از روش هایی همچون تزریق چربی، بوتاکس، تزریق ژل، پروتز، لیفت با نخ و … استفاده نمود. 

ساير خدمات و کالاهاي موجود در آفکادو:

ریمل حجم‌دهنده و بلند‌کننده مژه لدورا 12 گرمی

رستوران لوکس گرینلند با محیطی زیبا با تخفیف های بسیار بالا

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!