انواع کلاس های ورزشی در باشگاه بدنسازی آناهیتا

باشگاه بدنسازی آناهیتا ( آراد سابق )

قدوسی شرقی
2 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

تاریخ شروع تخفیف از 99/8/10 تا یک هفته میباشد .

توضیحات تکمیلی

انواع ورزش در باشگاه بدنسازی آناهیتا ( آراد سابق ) 

امکان انتخاب ورزش های ذیل : 

یوگا 

پیلاتس 

کراس فیت 

تی آر ایکس 

بدنسازی 

آمادگی جسمانی 

لاغری تضمینی  و حجم و .... 

قابل ذکر است تمامی ورزش های ذکر شده برگزاری سه روز در هفته 130 هزار تومان با برنامه تخصصی و برگزاری کلاس ها هر روز در هفته  150 هزار تومان با برنامه تخصصی میباشد  

کراس فیت : ترکیبی از تمرین مقاومت، پلایومتریک انفجاری، تمرین سرعت، وزنه برداری به سبک قدرتی و المپیک، کتل بلز، تمرین وزن بدن، ژیمناستیک و تمرین های استقامتی است. کراس فیت با انجام این تمرین ها، اجزای اصلی تناسب اندام را هدف قرار می دهد. تناسب ریوی و قلبی، استقامت، قدرت و استحکام عضلانی، انعطاف، نیرو، سرعت، چالاکی، تعادل، هماهنگی و دقت. آموزش روش کراس فیت به 3 تا 5 روز کار در هفته نیاز دارد. 

بدنسازی : حفظ سلامتی، یک فاکتور ضروری برای همه است. برای آنکه از سلامتمان اطمینان حاصل کنیم، انجام فعالیت فیزیکی مطلوب، بسیار مهم است. بدنسازی، یکی از فعالیت‌های فیزیکی جامع است که می‌توان آن را برای سالم و فعال ماندن عضلات، انجام داد.

یوگا: یک نظم و انضباط فیزیکی و معنوی باستان و شاخه ای از فلسفه است که به نظر می رسد بیش از ۵۰۰۰ سال پیش در هند آغاز شده است.کلمه یوگا از کلمه یوج سانسکریت می آید، یعنی یوغ، پیوستن یا متحد شدن است. مدرسه يوگا ايجنگر يوژ را به عنوان « پيوستن يا ادغام تمام جنبه هاي فردي – بدن با ذهن و ذهن با روح  » براي رسيدن به يک زندگي شاد، متعادل و مفيد تعريف مي کند.آن ها ادعا می کنند هدف نهایی یوگا، رسیدن به کالیالی (رهایی یا آزادی نهایی) است.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

صنایع دستی

موسیقی

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط