تست کرونا کووید 19 pcr در منزل با تخفیف ویژه

سایت آفکادو

بعثت
106 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

توجه داشته باشید که هزینه ایی که به صورت تخفیف در نظر گرفته شده است، توسط شرکت آفکادو پرداخت می شود و این کار فقط برای ترویج فرهنگ جلوگیری از کرونا و آگاه سازی در جهت کمک به از بین رفتن آن است.

توضیحات تکمیلی

تست کرونا کووید19 pcr حضوری و در منزل با تخفیف ویژه

تست آنتی ژن

که اغلب به عنوان تست رپید یا تست سریع کرونا نامیده میشناسند. این تست قطعات پروتئینی اختصاصی ویروس کرونا را ردیابی می کند. تست سریع کرونا را می توان در کلینیک ها، مطب ها یا بیمارستان توسط کادر درمان انجام داد. زمان لازم برای اعلام نتایج معمولاً بسیار سریع است و در بعضی موارد، نتایج را می توان در عرض 15 دقیقه گزارش نمود.

تست PCR

این تست به عنوان روش استاندارد طلایی (gold standard) در تشخیص قطعی SARS-CoV-2 مطرح شده است. تست PCR در واقع RNA یا ماده ژنتیکی اختصاصی ویروس را ردیابی می کند و می تواند ویروس را طی چند روز پس از ابتلا به عفونت تشخیص دهد. این تست حتی در افرادی که هیچ علامتی ندارند هم قابل ردیابی می باشد. این آزمایش را می توان در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و کلینیک های مورد تایید وزارت بهداشت توسط افراد آموزش دیده و ماهر کادر درمان انجام داد. زمان لازم برای انجام و اعلام نتیجه این تست می تواند کمتر از 24 ساعت باشد. اگرچه با توجه به تعداد نمونه‌ای که آزمایشگاه دریافت می‌کند که می‌تواند با افزایش مراجعات در هنگام شدت گرفتن موج بیماری افزایش یابد، اعلام نتایج این تست ممکن است تا ۴۸ ساعت زمان ببرد.

چه افرادی بهتر است تست رپید کرونا را انجام دهند؟

تست رپید در بیمارى که علائم COVID-19 را دارد، ارزشمند است و موارد استفاده از آن در افراد بی‌علامت بسیار محدود است. اگرچه نتایج تست سریع کرونا ممکن است همیشه صحیح نباشد.
در صورتی که فرد به ویروس کرونا مبتلا شده باشد ولی بی‌علامت باشد از آزمایش‌ های آنتی بادی و PCR  استفاده می گردد که مشخص می نماید فرد آلوده به ویروس شده است یا خیر؟

مثبت و یا منفی کاذب در تست سریع کرونا چه معنایی دارد؟

منفی کاذب :به این معنی میباشد که آزمایش فرد منفی است اما در واقع مبتلا به بیماری می باشد. در افرادی که بدون علامت هستند، میزان منفی کاذب می تواند تا 50٪ تاثیرباشد.
مثبت کاذب: به این معنی میباشد که آزمایش فرد مثبت است اما در واقع مبتلا به بیماری نمی باشد، بسیار کم است. بنابراین، نتیجه مثبت تست سریع کرونا به این معنی است که به احتمال زیاد به این بیماری مبتلامیباشید.

 دیگر کالا ها:

پرایمر کنویس

پاک کننده صورت میسلار واتر گارنیه

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!