لیزر مو های زائد در کلینیک زیبایی نگارا با تخفیف ویژه مخصوص بانوان

کلینیک زیبایی نگارا

کلبه
180,000160,000
12%تخفیف

زمان خرید به اتمام رسیده است.

بدون رای
180,000160,000

توضیحات کوتاه

لیزر مو های زائد در کلینیک زیبایی نگارا با تخفیف ویژه برای کاربران آفکادو ویژه ی عید امسال ، آراستگی طولانی مدت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها و کادری مجرب با رعایت پروتکل های بهداشتی زیر نظر پزشک

توضیحات تکمیلی

کلینیک زیبایی نگارا زیر نظر پزشک و اپراتور پیراپزشک

یکی از روش­های مفید، موثر و پرکاربرد برای از بین بردن موهای زائدبدن استفاده از لیزر می­باشد. لیزر نور متمرکز شده ای است که فولیکول­های ریشه مو را هدف قرار می‌دهد و با از بین بردن ریشه مو باعث از بین رفتن موهای زائد و یا کاهش رشد مجدد آنها می­شود. حذف موهای زائد بدن می‌تواند از طریق چندین دستگاه لیزر صورت بگیرد. چند نمونه از این دستگاه­های لیزر عبارتند از:

  • لیزر الکساندرایت
  • لیزر دایود
  • لیزر اندیاگ

این اسامی که در بالا گفته شد و امروزه در بین عوام مردم مطرح می شود نام دستگاه نیست و فقط اسم طول موج نور است که توسط دستگاههای لیزر با برندهای مختلف تولید می شود. بنابراین آنچه که مهم است دقت و کیفیت دستگاه تولید کننده ی لیزر است که به پوست شما آسیب نرساند. لیزر به نور فشرده ای گفته می شود که دارای یک طول موج مشخص و دقیق باشد. نور این دستگاه قرمز رنگ است. بنابراین نوری که به پوست شما می‌تاباند در طیف مادون قرمز قرار دارد. نام این دستگاه لیزر از کریستال­های الکساندریت که در آن به کار رفته است گرفته شده که این کریستال­ها به عنوان منبعی رسانا برای عبور نور لیزر استفاده می شوند.

دستگاه الکساندرایت : این دستگاه نور متمرکز شده ی لیزر را با انرژی بالا و پالس­ها و طول موج­های کوتاه تولید می­کند. این طول موج­های کوتاه لیزر که توسط دستگاه الکساندرایت تولید می شوند دارای انرژی بالایی هستند. این انرژی در هنگام برخورد به فولیکول‌های ریشه مو به انرژی گرمایی و گرما تبدیل می­شود و سبب تبخیر ریشه مو می‌شود و از رشد مجدد آن جلوگیری می­کند. این دستگاه دقت بالایی دارد و فقط ریشه موها را مورد هدف قرار می­دهد و هیچ کاری با پوست اطراف محل درمان ندارد و به آن آسیبی وارد نمی‌کند. لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر کار می­کند. چون اسپات این دستگاه سایز بزرگ می­باشد. در این صورت قدرت پوشش بالاتری دارد و می‌توان از آن برای مناطق بزرگ مانند پشت، سینه و کمر استفاده کرد .

دستگاه دایود: این دستگاه لیزر دارای طول موج طولانی تری نسبت به لیزر الکساندرایت می­باشد که باعث می­شود نور لیزر به قسمت­های عمیق‌تری از پوست نفوذ کند. مزیت این لیزر آن است که به ملانین و رنگدانه های پوست و مو آسیبی نمی رساند ولی مستقیم ریشه فولیکول مو را مورد هدف قرار می‌دهد. طول موجی که این دستگاه با آن کار می‌کند ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتر می­باشد. زمانی که طول موج دستگاه کمتر باشد باعث می­شود که به پوست و رنگدانه های مو آسیب بیشتری برسد ولی در حالی که وقتی طول موج بلند باشد مانند لیزر دایود آسیب­های پوستی و تغییرات رنگدانه یا ملانین مو کاهش می­یابد. این دستگاه لیزر به طور موثرتری برای موهایی که درشت و تیره هستند عمل می­کند مانند موهای کمر و ناحیه خط بیکینی. دستگاه لیزر دایود با طول پالس­های متغیر باعث می­شود که توانایی درمان انواع پوست­ها را داشته باشد.

لیزر اندیاک: این دستگاه طول موج­های کوتاه مادون قرمز را تولید می­کند. این طول موج­ها دارای انرژی بالایی هستند و به قسمت­های عمیق پوست نفوذ می­کند و جذب ملانین مو میشود و از این طریق به فولیکول های مو آسیب می­رساند. این طول موج­های کوتاه با انرژی زیاد به گرما تبدیل می­شوند و باعث تبخیر ریشه مو و مانع رشد مجدد آن می­شود و فقط منطقه هدف را تحت پوشش قرار می­دهند و به بافت و پوست اطراف آسیب نمی­رساند. استفاده از این دستگاه برای حذف موهای زائد در افرادی با پوست های تیره بسیار موثر می­باشد. این دستگاه لیزر علاوه بر حذف موهای زائد برای حذف رنگدانه های پوست نیز استفاده می­شود. این نوع لیزر از آسیب رساندن به اپیدرم جلوگیری می­کند

نکات ایمنی که باید در استفاده از تمامی این دستگاه­های لیزر رعایت شود

چنانچه قصد دارید از هر کدام از این نوع دستگاه­های لیزر برای حذف موهای زائد بدن خود استفاده کنید باید حتما نکات ایمنی زیرا رعایت کنید:

  • عینکی که پزشک هنگام لیزردرمانی در اختیار شما قرار می­دهد را استفاده کنید زیرا لیزر باعث آسیب رساندن به شبکیه چشم می‌شود.
  • به منظور جلوگیری از سوختگی پوست هنگام لیزر درمانی باید از دستگاه‌های خنک کننده استفاده شود. زیرا هنگام لیزر موهای زائد بدن گرما تولید می­شود و ممکن است این گرما به پوست آسیب برساند، بنابراین باید مراکز و کلینیک­های لیزری را انتخاب کنید که مجهز به این دستگاه­های خنک کننده باشند.
  • به دلیل اینکه بوی نامطبوعی هنگام استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن در محیط ایجاد می‌شود، بویی شبیه به گوگرد که در اثر سوزاندن ریشه مو بوجود آمده است، بنابراین باید دستگاه‌های مکش و تهویه قوی درون این کلینیک‌ها وجود داشته باشد.
  • همچنین تکنسین­های مجرب و افراد متخصص این لیزر درمانی را بر روی و پوست و بدن شما انجام دهند. بنابراین در انتخاب محلی که لیزر درمانی را انجام می­دهید حتما دقت فرمایید تا کلینیک و مرکزی را پیدا کنید که مجرب و دارای تخصص باشد.
  • بعد از انجام لیزر برای حذف موهای زائد بدن حتما باید از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید و در نور شدید خورشید تا جایی که ممکن است قرار نگیرید

دستگاه ADSSآلمانموجود در کلینیک

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

پلاسما جت

مراقبت مو

عطر اورجینال

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!