دوره اموزش تخصصی و حرفه ای فارکس در آکادمی حامدکامرانی

حامد کامرانی

پاسداران
بدون رای
00

توضیحات کوتاه

آکادمی تخصصی بورس حامد کامرانی با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور. با سابقه 20 سال در امر تدریس. دارای رتبه یک اموزشگاهای فنی حرفه ای شیراز.

توضیحات تکمیلی

 دوره جامع بورس بین الملل (فارکس) :

قبل از یادگیری اموزش فارکس بهتر است چند نکته را بدانید .از مزایای بازار فارکس می توان به استفاده از لوریج یا همان استفاده از ضریب اهرمی اشاره کرد ، قابلیت دیگر فارکس معامله در 24 ساعت شبانه روز و 5 روز هفته کاری است ، از مزایای دیگر فارکس معامله دو طرفه (( کسب سود از صعود و یا نزول قیمت ارزها، طلا، نفت و … )) که این در بورس ایران وجود ندارد ، استفاده و اجرای مدیریت سرمایه صحیح برروی معاملات و استفاده از ابزار معاملاتی همچون اندیکاتورها و اکسپرت ها  نام برد.

آموزش سریع فارکس شدنی است؟

به یک نکته باید توجه کرد بازار فارکس از سخترین بازارهای مالی و بین المللی هست که تنها درصد کمی از کسانی که جویای این بازار هستند و وارد این بازار می شوند به موفقیت دست پیدا می کنند. بنابراین برای موفقیت و پیشرفت در این بازار را فقط می بایست باید با متدی علمی و تجربه کافی جستجو کرد. یکی از شروط موفقیت داشتن یک مربی معاملاتی با تجربه در امر معامله گری است.

دومین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که هیچ آموزشی نمی تواند جای تجربه را بگیرد ، اگر می خواهید معامله در فارکس را یاد بگیرید، این بهترین راه است. زمانی که شما برای اولین بار شروع می کنید، باید یک حساب آزمایشی در بهترین بروکر فارکس را باز کنید و سعی کنید برخی از معاملات Demo را امتحان کنید. حساب دمو دقیقا مانند حساب واقعی میباشد و میتوانید با پول فرضی که بروکر یا کارگزار فارکس به شما میدهد با ان معامله کنید تا تجربه کافی در این بازار کسب کنید. 

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

آرایش چشم و ابرو

کالای دیجیتال

 

خدمات ناخن

آرایش لب

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!