کراتینه مو با بهترین مواد و نتیجه عالی در سالن زیبایی حوران با تخفیف ویژه

سالن زیبایی حوران

صدرا فاز 1
2 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

اگر از کدری و یا شکنندگی و یا وز شدن موهای خود خسته شده اید با کراتینه کردن مویی شفاف و درخشان و سالم را تجربه کنید. در سالن زیبایی حوران با مواد آمریکایی و برزیلی بهترین نتیجه را با مناسب ترین قیمت به دست بیاورید.

توضیحات تکمیلی

کراتینه مو در سالن زیبایی حوران:

صافی و درخشندگی مو یکی از مهمترین المان های زیبایی در دنیای مدرن امروزی به خصوص برای افرادی که موهای زیر و فر دارند است. کراتینه مو یکی از این روش هاست که در سال های اخیر به طرز چشمگیری مورد استقبال افراد قرار گرفته است. کراتین پروتئین اصلی موجود در پوست، مو و ناخن است که باعث حفاظت و عدم شکنندگی آنها می شود. این ماده مسئول فعالیت های حیاتی سلول از قبیل تولید پروتئین است و به همین دلیل باعث شادابی و درخشندگی مو می شود. اما زمانی که در معرض آفتاب و مواد شیمیایی قرار می گیرند باعث میشوند که موها شادابی و درخشندگی خود را از دست بدهد و زبر و وز شوند. کراتین کردن برای ترمیم مو به کار می رود و روشی دائمی نیست و باید بعد از مدتی ترمیم شود و به دو روش احیایی و برزیلی تقسیم می شود. اگر موهای رنگ شده دارید به دلیل اینکه بعد از کراتنین کردن موها ممکن است رنگ موهایتان نیم درجه روشن تر به نظر برسد که این به دلیل بازتاب بیشتر نور در موهای لخت است و تاثیر شیمیایی بر  روی رنگ مو نمی گذارد.

برای باز شدن فولیکول های مو و حاصل شدن نتیجه بهتر،باید از دستگاه نانو استیم و ماکرومیست قبل از مرحله ی مواد گذاری استفاده می شود. همچنین از اتو مو با صفحات سرامیکی که قابلیت تنظیم درجه حرارت تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد را دارند و مخصوص کراتینه هستند بهره می برند.  اتو کشی غیر استاندارد، استفاده از مواد بی کیفیت نامرغوب و بر خورد آن با پوست سر، میتواند ریزش موهای شما را بیشتر کند.

در حالت کلی بسته به نوع و حجم موها زمان کراتینه متغیر است اما معمولا بین 2 تا 4 ساعت زمان می برد.

مراحل:

  • آنالیز مو
  • شست و شو عمیق
  • دستگاه ماکرومیست
  • قسمت بندی مو
  • مواد گذاری
  • مکث مواد
  • سشوار
  • اتو کشی
  • استفاده از تثبیت کننده
  • طی عملیات کراتین تراپی ، کراتین وارد ساختار حلقه های تخریب شده کراتین طبیعی مو شده، حلقه های اتصال تخریب شده را ترمیم نموده و به شکل تازه ای در می آورد که در ظاهر باعث ایجاد شفافیت ، نرمی ، خوش حالتی و از بین رفتن آسیب دیدگی و وز موها می شود . و برخلاف آنچه گفته می شود بطور کامل موجب صاف شدن موهای مجعد نمی گردد .

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

مراقبت پوست

گوشی موبایل

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

10%تخفیف
950,000855,000
27%تخفیف
300,000220,000
50%تخفیف
2,000,0001,000,000
15%تخفیف
2,000,0001,700,000