خط چشم، بن مژه،شیدینگ لب در سالن فاطمه حیدری زاده با تخفیف ویژه

سالن زیبایی فاطمه حیدری زاده

زرهی
11 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

بهترین خدمات تاتو ابرو، چشم و خط لب را در سالن زیبایی فاطمه حیدری زاده تجربه کنید. با داشتن کادری مجرب و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی

توضیحات تکمیلی

خط چشم، بن مژه،تاتو لب،خط لب:

خانم های زیادی هستند که تمایل دارند، همیشه لب ها و چشمهایی بی نقص و آرایش کرده داشته باشند. شما می توانید در سالن زیبایی فاطمه حیدری زاده از بهترین خدمات تاتو لب و چشم بهره ببرید:

تاتو خط چشم: تاتو خط چشم که خط چشم دائم یا میکروپیگمنتیشن خط چشم نیز نامیده می شود، یک روش آرایش دائم برای خط چشم می باشد که می تواند عیب هایی همچون افتادگی چشم، افتادگی پلک، اثر زخم و … را برطرف سازد. تاتو خط چشم پایین و بالا برای چشمهای ریز گزینه مناسبی می باشد و به درشت شدن این چشم ها کمک می کند. این نوع تتو ها در آرایشگاه ها و مراکز بهداشتی انجام می شود. خط چشم دائمی برای آراستن در کمترین زمان گزینه خوبی است. اما باید در نظر داشت که با استفاده از این روش شما قدرت مانور کمتری برای تغییر خط چشم در آینده دارید.

بن مژه: تاتو بن مژه در بین مژه ها کشیده می شود که سبب می شود مژه ها پرتر و تیره تر بنظر می رسند. تاتو بن مژه برای افردی که می خواهند چشمانی زیباتر و برجسته تر داشته باشند و در عین حال چشم ها حالت طبیعی خود را از داشته باشد بسیار مطلوب است. همچنین برای افرادی که مژه های کوتاه و کم حجم دارند، افرادی که چشم های بی حالت دارند و افرادی که تمایلی به ارایش کردن ندارند ولی می خواهند ظاهری جذاب داشته باشند بسیار مناسب است.

تاتو لب یا شیدینگ لب: شیدینگ لب از روش های بسیار پرطرفدار و جدید است که طی آن نواقص لب برطرف می شود. برخی لب های کوچکی دارند و می خواهند نواحی آن کمی با سایه گذاری بزرگ تر دیده شود. استفاده از خط لب، رژ و انواع لوازم آرایشی طبیعی دیده نمی شود و نتیجه ی دلخواه را در ظاهر ایجاد نمی شود. در واقع می توان به این روش تکنیک سایه گذاری لب نیز گفت. شیدینگ لب روشی مناسب برای ارائه اثر آرایش نیمه دائمی  می باشد که با انجام آن دیگر با خط لب کشیدن  هر روز خداحافظی خواهید کرد. سایه ی لب به روش شیدینگ روی هر پوستی انجام می شود و به این دلیل طرفداران بسیاری دارد. این روش برای اصلاح فرم لب و ارتقای رنگ لب کاربرد دارد.شیدینگ لب  ظاهر شما را برای طولانی مدت از آرایش موقتی حفظ می کند. این کار از نظر هزینه نیز بسیار به صرفه می باشد.

خط لب تاتو: در حالت کلی، تاتو خط لب به افرادی توصیه میشود که لبانی زیبا و خوش فرم دارند و فقط تمایل دارند که کمی به لب هایشان فرم و رنگ خاصی بدهند.  استفاده از تاتو خط لب، باعث ازبین رفتن تیرگی بیش از اندازه دور لب شده و سیاهی اطراف را ازبین می برد و همچنین استفاده دیگر تاتو، داشتن آرایش دائمی خط لب است. معمولا تاتو خط لب به روش میکروپیگمنتیشن بین 6 ماه تا یکسال ماندگار است و بعد از این مدت نیاز به ترمیم دارد. البته این مدت زمان بسته به پوست و رنگی که برای تاتو انتخاب کرده اید، متفاوت خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد، اگر رنگی که انخاب کرده باشید پررنگ باشد، دوام و ماندگاری آن بیشتر از سایر رنگ ها خواهد بود.

برای مراقبت های قبل و بعد از خدمات تاتو بهتر است با میکاپ آرتیست خود مشورت فرمایید.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

رستوران و فست فود

کالای دیجیتال

جوانسازی و زیبایی پوست

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!