پدیکور و کف سابی پا با کوکتل و نمک و فرم دهی به ناخن و ماساژ با روغن در سالن زیبایی السا با تخفیف

سالن زیبایی السا

نصر
280,000200,000
29%تخفیف

زمان خرید به اتمام رسیده است.

6 خریدبدون رای
280,000200,000

توضیحات کوتاه

پدیکور راهی عالی برای سالم ماندن ناخن ها و پوست شما و همچنین ایجاد ظاهری مطلوب برای پا است. پاها فشار کار روزانه را تحمل می نمایند بنابراین سالم نگه داشتن آنها مهم است.

توضیحات تکمیلی

پدیکور و کف سابی پا با کوکتل و نمک

از فواید پدیکور و کف سابی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در صورتی که به طور منظم پدیکور و کف سازی انجام شود باعث افزایش گردش خون در ناحیه انگشتان و کف پا شده و از بیماری های ناخن جلوگیری می کند، پدیکور و کف سابی پا باعث لایه برداری پوست و از بین رفتن کالوس پا می شود، با فرآیند پدیکور احتمال بیماریهای عفونت قارچی و دمل های چرکی کنار ناخن به صفر میرسد. بعد از اتمام کار ماساژ انجام شده و باعث آرامش و از بین رفتن تنش های پا میگردد. پدیکور و ماساژ با تقویت گردش خون، تورم و بی حسی نوک انگشتان و درد موجود در آنها را از بین می برد.

عمدتا انجام کف سابی پا به کسانی توصیه می شود که کف پای خشک و پاشنه‌ پای ترک خورده دارند .  برای داشتن پاهایی زیبا ، نرم و تمیز به شما پیشنهاد می شود که کف سابی پا در سالن السا را امتحان کنید.

کفسابی و پدیکور پا در چندین مرحله انجام می شود:

مرحله ی اول :از سوهان و رنده ی پا استفاده می شود تا پوست های مرده و خشک شده ی کف پا را از بین ببرد.

مرحله ی دوم: پاها را در آب گرم قرار داده و به آب می توان انواع روغن ،  ویتامین ،  صابون معمولی یا معطر ،  نمک و یا حتی روغن‌ های معطر اضافه نمود .  از ویتامین‌ ها ، روغن ‌ها و شوینده ‌های حاوی ویتامین‌های Aو E نمک اپسوم(  درمانی برای پوست ‌های ترک خورده و پاشنه‌ های دردناک ) نیز می توان بهره گرفت .

مرحله ی سوم: 5 دقیقه پاها در آب و مواد قرار می گیرند و سپس سوهان کشیده شده و نواحی آسیب دیده ، خشک و ترک پا  برداشته می شود.

مرحله ی 4:سپس با استفاده از کرم ها و لوسیون، کف پاها  مرطوب و آب ‌رسانی می گردد. بیشتر باید به قسمت‌ هایی از کف پا کرم زده شود که سوهان کشیده شده است .  به جای کرم می ‌توان از انواع روغن ‌های معطر یا لوسیون نیز استفاده نمود.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

تخفیف سالن زیبایی

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!