کراتین موی کوتاه تا بلند در سالن زیبایی رها با بهترین کیفیت و تخفیف آفکادو

سالن زیبایی رها

پاسداران
6 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

اگر به دلیل تغییرات سبک زندگی، استفاده ی بیش از حد از وسایل گرمایشی حالت دهنده ی مو، آفتاب، مواد شیمیایی و ... کراتین موی شما کم شده است و دچار وز شدگی، موخوره و شکنندگی شده اید می توانید از روش کراتینه کردن موها برای سلامت هر چه بیشتر استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی

کراتین موی کوتاه تا بلند درسالن زیبایی رها:

صافی و درخشندگی مو یکی از مهمترین المان های زیبایی در دنیای مدرن امروزی است. این موضوع به مهم‌ترین دغدغه فردی با موی فر و وز تبدیل شده است. در نتیجه این امر برای مراکز زیبایی و آرایشگاه ها فرصتی فراهم آورده است که با استفاده از روش های مختلف، تا حدودی موها را صاف و درخشان کنند. کراتین یک پروتئین نامحلول در پوست و مو و ناخن است که می تواند آنها را از شکنندگی حفظ کند و در سلامت مو و پوست و ناخن نقش به سزایی دارد، علاوه بر این این پروتئین باعث شادابی و درخشندگی مو می شود. مقدار این پروتئین در صورت قرار گیری در معرض آفتاب و مواد شیمیایی و یا تغییر سبک زندگی و یا حتی استفاده بیش از حد از سشوار و ابزار حالت دهنده ی مو در سلول های پوست و مو کم می شود و می تواند باعث وز شدن و خورد شدن و شکنندگی موها شود.

یکی از روش هایی که برای صاف و خوش حالت کردن مووهایی که دچار کمبود کراتین شده اند، کراتینه کردن آنهاست که به صورت موقت میتوان آنها را صاف کرده و با مخلوط مایع کراتین آن ر اپوشش داد. مدت زمان انجام این روش در سالن های زیبایی، تقریبا 120 دقیقه می باشد که البته این زمان کاملا بستگی به میزان بلندی موهای شما دارد و تأثیر آن کاملا بسته به کیفیت مواد کراتین مو دارد که در صورت با کیفیت بودن مواد کراتین مو ، تا 6 ماه باقی می ماند. معمولا افراد دارای موهای فرفری و وز شده داوطلب انجام کراتین مو هستند.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

آرایشی و زیبایی

پوشاک

رسوران و فست فود

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط