پروتئین تراپی موی کوتاه تا بلند در سالن زیبایی رها با تخفیف ویژه در آفکادو

سالن زیبایی رها

پاسداران
265 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

اگر دچار خشکی مو، از دست دادن خاصیت ارتجاعی مو، وز شدن و موخوره، ریزش مو و نرم و نازک شدن آنها هستید می توانید با تخفیف ویژه در بهترین مرکز زیبایی شیراز موهای خود را تقویت کرده و موهایی صاف و درخشان و سالم داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروتئین تراپی می توانید به بخش توضیحات مراجعه کنید.

توضیحات تکمیلی

 پروتئین تراپی موی کوتاه تا بلند در سالن زیبایی رها: 

کراتین یک پروتئین نامحلول است که در ناخن، مو و پوست به وفور یافت می شود و می تواند سلامت آنها را تضمین کرده خاصیت ارتجاعی به آنها ببخشد و حاوی اسید آمینه های ضروری است که برای رشد و تقویت آنها ضروری است. به مرور زمان به دلیل سبک زندگی ناسالم، قرار گیری در معرض نور آفتاب، استفاده از مواد شیمیایی همچون رنگ و دکلره، مسائل ژنتیکی و ... موها کراتین خود را از دست میدهند و یا باعث لایز شدن و شکسته شدن کراتین می شود که همین امر سبب از بین رفتن خاصیت ارتجاعی مو، خشک شدن و وز شدن، شکستگی و ریزش مو، نرم و نازک شدن و تخلخل زیاد در موها می شود و این نشان دهنده ی کمبود پروتئین در موها می باشد.

برای درمان دائمی، پروتئین درمانی به شکل منظم توصیه می شود که لازم است بین پروتئین و رطوبت مو تعادل خوبی برقرار شود. انجام پروتئین درمانی بستگی به نوع درمان و نوع موی شما دارد، بعضی از انواع پروتئین درمانی را می توان بیشتر استفاده کرد (به عنوان مثال هفته ای یکبار) ، در حالی که برخی دیگر از درمان های باید کمتر (هر ۴ تا ۶ هفته) و با مراقبت بیشتر استفاده شود.  بنابراین حتما مراجعه به متخصص مو در این زمینه ضروری است.

انواع پروتئین درمانی:

  • حالت دهنده و مرطوب کننده: این روش های درمانی برای موهای آسیب دیده مفید می باشد و همچنین به عنوان حالت دهنده مو نیز مو ایده آل است.پروتئین ترابی به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی بالا توصیه می شود هر دو هفته یک بار استفاده شود.
  • ترمیم کننده: اگر از پروتئین ها  به عنوان ترمیم کننده برای درمان موهای آسیب دیده هر دو هفته یک بار ضروری است.

با پروتئین درمانی می توانید سلول های مرده ی پوست سر را از بین برده و موها را نرم و خوش حالت کنید، به علاوه با وارد شدن پروتئین به فولیکول مو ریشه آنها تقویت شده و از استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود. پروتئین تراپی باعث حفظ رطوبت مو شده و از تبخیر آب مو جلوگیری می کند و همین امر باعث حجم دادن به موی شما شده و آنها را بلندتر و سالم تر نگه می دارد.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

آرایشی و بهداشتی

کالای دیجیتال

رستوران و فست فود

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

10%تخفیف
950,000855,000
50%تخفیف
2,000,0001,000,000
59%تخفیف
3,500,0001,450,000
15%تخفیف
2,000,0001,700,000