اصلاح صورت با بند و شمع با بهترین کیفیت در سالن زیبایی رها با تخفیف ویژه در آفکادو

سالن زیبایی رها

پاسداران
347 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

اصلاح صورت با شمع و بند یکی از قدیمی ترین و در عین حال کارآمد ترین روش ها برای اصلاح صورت و ابرو است که علاوه بر نازک کردن ریشه ی موها و کم شدن تدریجی آنها، مدت زمان زیادتری طول می کشد که موی صورت شما دوباره رشد کند. شمع صورت همچنین می تواند به عنوان یک لایه بردار نیز عمل کند.

توضیحات تکمیلی

اصلاح صورت با بند و شمع سالن زیبایی رها

اصلاح صورت و رفع موهای زائد، یکی از بخش های اصلی مربوط به تمیزی و نظافت است . برای از بین بردن موهای زائد صورت روش های فراوانی وجود دارد که یکی از این روش ها اصلاح صورت با شمع و بند است. انتخاب روش های مختلف اصلاح صورت بستگی به انواع پوست صورت دارد. اصلاح صورت با روش شمع روشی بی درد است و می تواند به مرور زمان باعث افزایش شفافیت پوست شود چون حالت لایه برداری نیز دارد. در صورتی که به طور منظم از شمع استفاده شود موی صورت نازک و کم پشت شده و دیرتر در می آید. این روش به علت کشیدگی که روی پوست دارد ممکن است پوست را زخم کند و برای افرادی که پوست نازک و حساسی دارند مناسب نیست و بهتر است این افراد برای رفع موهای زائد صورت خود از بند استفاده کنند تا مویرگها و پوست ظریفشان آسیبی نبیند.

روش دیگر استفاده از بند است که از دیرباز این روش بین خانم ها رایج بوده است این روش، روشی ارزان و سـریــع بوده و هیچ ماده شیمیایی حساسیت زایی در آن به کار برده نمی شود. با بند انداختن، پوست هیچ آسیبی نمی بیند بنابراین بهترین روش برداشتن موهای زائد برای افراد دارای پوست حساس و تحت درمان آکنه است. استفاده از بند درد کمتری نسبت به موچین دارد. بند انداختن ماندگاری بیشتری داشته و موها در آن دیرتر (پس از 8-3 هفته) رشد می کنند. برای مشاهده تمامی خدمات اصلاح صورت و ابرو کلیک کنید.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط