شنیون,میکاپ و براشینگ مجلسی در سالن زیبایی ستاره مرادپور با تخفیف ویژه آفکادو

سالن زيبايی ستاره مرادپور

قدوسی شرقی
87 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

با خدمات براشینگ و شنیون و میکاپ در سالن زیبایی ستاره مرادپور همچون الماس بدرخشید

توضیحات تکمیلی

شنیون مو

در گذشته مدل های شینیون بسیار کم بود معمولاً موها را از پشت سر می بستند و مدلی ساده را روی مو اجرا می کردند.اما در حال حاضر مدل های شنیون بسیار گسترده می باشد. شینیون کار حرفه ای معمولاً برای انتخاب یک مدل شینیون جذاب به جنس موی فرد، نوع چهره، لباس و حتی زیور آلات فرد توجه می کند. رقابت در انجام شنیون مو بین آرایشگرها به اندازه ای پیش رفته که هر روز به دنبال جدیدترین مدل برای انجام شنیون موی کوتاه، شنیون موی عروس، شینیون موی دخترانه، شینیون موی زنانه و … هستند.
در حال حاضر گستردگی مدل شنیون باعث شده که مانند آرایش و میکاپ و .. با مد پیش می رود و در هر دوره ای مدل شنیون برای افراد جذاب می شود. اما اگر توجه کرده باشید مدل شینیون در طول سالها محبوبیت خود را از دست نداده و با مد شدن موهای باز و … مدل شینیون جایگاه خود را حفظ کرده و در مجالس و مهمانی ها همچنان از مدل های موی پرطرفدار خانم ها می باشد. تا جایی پیش که شینیون مو، یک رشته تخصصی در آرایشگاه ها محسوب می شود.
به دلیل گوناگونی مدل های شینیون، بسیاری از شینیون کارهای حرفه ای و با سلیقه، می توانند با ترکیب چند مدل شینیون، یک شینیون خاص و زیبا را انجام دهند.

میکاپ چیست؟

میکاپ در حقیقت همان آرایش عادی صورت است که به منظور ترمیم و یا رفع معایب مورد نظر در روی صورت و افزایش زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.برای میکاپ تاز رنگها استفاده می شود در حالیکه در گریم از تکنیک سایه روشن و تیره برای اصلاح چهره استفاده می شود.در حقیقت میکاپ روی فرم ها تاکید نمی کند و تنها به چهره رنگ می افزاید

افکت یا مدل به معنای بازی با عناصر تشکیل دهنده آرایش و استفاده از رنگ و حرارت در اجزای صورت است. در افکت، با دنیایی از رنگ ها و سبک های بدون محدودیت مواجه هستیم که خلاقیت در آن حرف اول را می زند. در واقع، میکاپ آرتیست می تواند با حفظ سبک آرایشی مورد نظر خود، دست به خلق هر گونه افکت یا مدلی در آرایش بزند

در سبک کلاسیک به طور کلی قاعده بر این است که اگر آرایش در ناحیه چشم ها تند و غلیظ باشد باید حتما از رنگ های لایت و ملایم در ناحیه لب ها استفاده نمود و بر عکس. یعنی هر چه رژ لب تیره تر و غلیظ تر باشد، باید حتما در ناحیه چشم ها از مواد و رنگ های لایت تر و نا محسوس تری استفاده نمود. در سبک کلاسیک از رژ لب هایی با رنگ های کلاسیک همانند قرمز، زرشکی و... استفاده شده و در ناحیه چشم از خط چشم هایی مشکی و متناسب و سایه هایی با رنگ های ملایم استفاده می شود. در سبک کلاسیک معمولا از رژگونه به طرزی نامحسوس استفاده شده و بیشترین تاکید بر رژ لب و آرایش چشم به صورت صحیح می باشد.

در میکاپ به سبک اروپایی معمولا از لایت ترین رنگ ها جهت نامحسوس ترین تغییرات در صورت استفاده می شود. وزن آرایش در لب ها و چشم ها به یک میزان سبک و ملایم بوده و بیشترین تمرکز جهت رفع اشکالات در پوست شخص خواهد بود.غلظت و شدت رنگ ها در این سبک میکاپ به میزان بسیار قابل توجهی نسبت به بقیه سبک های آرایشی لایت و نامحسوس می باشد. استفاده از رنگ های سرد و گرم به یک میزان مورد توجه بوده و با رعایت هارمونی رنگ ها در چهره مورد استفاده قرار می گیرند.

براشینگ

حتما شما هم تجربه کرده‌اید که آرایشگران در مدت کوتاهی موهای شما را به زیباترین حالت آرایش می‌کنند و برای آرایشگران حرفه‌ای کافی است تا عکسی از موهایی که دوست دارید، به آنها نشان دهید. درست است که سلامت و پرپشتی موها نقش مهمی در زیبایی آنها دارد اما نمی‌توان از تاثیر نحوه آرایش آنها غافل شد.

هر مویی فوت و فن خودش را دارد؛ براشینگ کردن ظاهرا ساده به نظر می‌رسد اما وقتی کار به عمل می‌رسد، متوجه می‌شویم که نمی‌توانیم همانند آرایشگران در عرض چند دقیقه موها را صاف کنیم، وزی آنها را بگیریم یا به آنها حالت دهیم. زاویه سشوار کشیدن و نحوه در دست گرفتن شانه نقش مهمی در حالت گرفتن موها دارند.

 

سایر خدمات و کالاهای موجود در سایت آفکادو:

تزریق فیلر در کلینیک زندیه

گوشی موبایل شیائومي9

 

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

میکاپ و شنیون و براشینگ

سالن زیبایی رزیتا ملیح پور

اطلاعات بیشتر...
34%تخفیف
900,000600,000

میکاپ و شنیون مجلسی

سالن زیبایی سعیده سبوکی

اطلاعات بیشتر...
30%تخفیف
1,000,000700,000
500,000400,000
35%تخفیف
2,300,0001,500,000