مشاوره تغذیه توسط متخصص تغذیه در کلینیک دکتر فاطمه گلستان با تخفیف آفکادو

کلینیک دکتر فاطمه گلستان

همت جنوبی (ایمان)
100,00060,000
40%تخفیف
عنوانقیمتقیمت در تخفیفدرصد تخفیفموجودتعداد موجود
مشاوره تغذیه100,00060,00040بدون محدودیت
2 خریدبدون رای
100,00060,000
+-
اضافه به سبد خرید

توضیحات کوتاه

زیبایی و تناسب اندام با تغذیه صحیح در کلینیک دکتر فاطمه گلستان

توضیحات تکمیلی

ویژگی یک رژیم غذایی سالم

رعایت یک رژیم غذایی سالم با توجه به توصیه های تغذیه ای که توسط متخصصان تغذیه ارائه می شود کمک بسزایی در حفظ سلامت ما و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها می شود. د برخی از توصیه های ساده اما بسیار کاربردی تا از این طریق بتوانیم بدن سالمی داشته باشیم.

سبزیجات در رژیم

بهتر است از سبزیجات به عنوان پیش غذا استفاده کنید. حتی می توانید کل سبزیجات در بشقاب غذا را مصرف کنید و گرسنگی تان را با خوردن سبزیجات برطرف کنید که این کار میل شما به خوردن غذاهای دیگر را کمتر می کند. خوردن سبزیجات موجب کم شدن اشتها، حفظ سلامت بدن و درنهایت کاهش وزن می شود. به علاوه خوردن سبزیجات قبل از غذاهای غنی از کربوهیدرات اثرات مفیدی بر میزان قند خون دارد. خوردن سبزیجات، سرعت جذب کربوهیدرات را در خون کند کرده و اثرات کوتاه و بلندمدتی را بر کنترل قندخون افراد دیابتی بهمراه دارد.

میوه در رژیم

میوه ها غذاهای بسیار سالمی هستند که سرشار از آب، فیبر، ویتامین ها و آنتی اکسیدان می باشند. مطالعات نشان دادند که خوردن میوه با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و سرطان ارتباط دارد. از آنجایی که میوه ها حاوی فیبر و ترکیبات مختلف گیاهی هستند لذا قند آنها به آرامی هضم می شود و باعث افزایش و نوسان قندخون نمی شود اما این توضیحات در مورد آب میوه صدق نمی کند. بیشتر آب میوه ها از میوه طبیعی تهیه نمی شوند بلکه به روش کنسانتره تهیه و تولید می شوند و همانند نوشیدنی های فاقد الکل حاوی شکر فراوان هستند. حتی آب میوه های طبیعی فاقد فیبر و پالپ میوه هستند، از همین رو با مصرف این نوع آب میوه ها، سطح قند خون افزایش یافته و نوسان می کند. بنابراین بهتر است از میوه های طبیعی استفاده کنید.

تهیه و پخت غذا در منزل

تحرک همراه با رژیم غذایی

خوب بخوابید

مصرف روغن‌ها را در به حداقل برسانید

 

سایر کالاهاو خدمات موجود در آفکادو:

فست فود داچی

گوشیiPhone 13 Pro 256GB ZA/A

 

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!