انواع خدمات رنگ و لايت و مش در مرکز تخصصی وفامهران پور با تخفيف ويژه آفکادو

سالن زیبایی وفا مهران پور

ستارخان
10 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

استایلی زیبا در سال جدید را با خدمات رنگ و لایت تجربه کنید

توضیحات تکمیلی

فرق رنگ مو, آمبره, سامبرهو بالیاژ

امروزه روش های زیادی برای رنگ کردن موها وجود دارد که یکی از جدید ترین روش ها رنگ مو آمبره است که تنها قسمت پایینی موها آمبره شده و هیچ آسیبی به ریشه موها وارد نمی شود. با این روش در رنگ موهایتان تنوع ایجاد نمایید و به سادگی ظاهر خود را تغییر دهید .

آمبره

از محبوب ترین متد های رنگ که طرفداران بسیاری دارد رنگ مو آمبره است. دکلره کردن موها در رنگ مو آمبره یکی از اصلی ترین مراحل است. موها را به این دلیل که رنگ قبلی از بین برود دکلره می کنند اما باید مراقب باشید موهایتان خیلی دکلره نشود و ریشه ی اصلی موهایتان پیدا باشد.

روش رنگ کردن موها به روش آمبره این چنین است که ریشه موهایتان باید تیره تر باشد و رنگ موها هر چه به ساقه می رود به رنگ روشن در می آید.

بالیاژ

بالیاژ در واقع تکنیک رنگ کردن موها بصورت آزادانه و با دست است. بالیاژ یک لغت فرانسوی می باشد و حالت پیشرفته روش سنتی یعنی فویل می باشد بدین معنی که در این روش از فویل استفاده نمی شود.

آرایشگران فرانسوی این روش را در دهه 60 ابداع کردند. مزیت این مدل رنگ نسبت به دیگر روش ها این است که تغییری بارشد موو بیرون زدن ریشه ها در ظاهر شما ایجاد نمی شود و نیازی به ریشه گیری نیست. از تکنیک بالیاژ می توان برای آمبره و سامبره نیز استفاده نمود.

سامبره

رنگ موی سامبره نسبت به آمبره جدید تر میباشد و ترکیبی از آمبره و بالیاژ است. در روش آمبره رنگ تیره از ریشه ها شروع و با نزدیکی به ساقه ، رنگ مو روشن تر می شود اما در سامبره این تغییر روشنایی ملایم تر صورت می پذیرد.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

تمام شد

رنگ و لایت مو

سالن زیبایی عروس فیروزه

اطلاعات بیشتر...
500,000
34%تخفیف
180,000120,000
55%تخفیف
110,00050,000
1,500,000950,000
19%تخفیف
110,00090,000