ماساژ درمانی در اتاق نمک در مرکز زیبایی اسپا پیور با تخفیف ویژه آفکادو

اسپا پیور

ستارخان
بدون رای
00

توضیحات کوتاه

در اسپا پیور از خدمات ماساژ در اتاق نمک و در محیطی آرام رویایی لذت خواهید برد. تمام خدمات ماساژ توسط ماسورهای با تجربه با مدارک معتبر از انجمن ملی ماساژ ایران، انجام میشود. فواید اتاق نمک: آزاد شدن یون‌های منفی باعث تنظیم ضربان قلب، غدد فوق کلیوی و تیروئید، تقویت سیستم ایمنی، عصبی غدد لنفاوی، تاثیر بر سطح فعالیت سلول‌ها، سم زدایی، تنظیم سطح انرژی و قند خون، بهبود خلق و خو و تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن می‌شود. بیماری‌هایی مثل آسم، برونشیت، آلرژی، تنگی نفس، بیماری پسوریازیس، اگزما و … نیز ازجمله بیماری‌هایی است که با کمک نمک درمانی و قرارگیری در اتاق نمک علائم بهبود در آن گزارش شده است. ‌به طور کلی راحت‌تر کردن علائم تنفسی، درمان بیماری‌های پوستی، آرام کردن فشار عصبی، تقویت سیستم ایمنی از جمله مواردی است که جز فواید اتاق نمک به شمار میرود

توضیحات تکمیلی

ماساژ لاغری چیست و چگونه تاثیر میگذارد؟

ماساژ لاغری یکی از انواع ماساژهای است که به سوزاندن چربی های موضعی رو عضوی خاص که معمولا این عضو شکم پهلو ویا بازو ها و ران است.کمک می کند.در این ماساژ فرد ماساژ گیرنده به صورت کاملا ریکلس روی تخت دراز کشیده که نحوه دراز کشیدن بستگی به عضو هدف دارد سپس ماسور با اگاهی از علم اروماتراپی و اثرات روغن های لاغری و حساسیت و طبع شناسی بدن ماساژ گیرنده مقداری روغن به عضو مورد نظر ریخته.. در طول ماساژ لاغری تکنیک‌های مختلفی شامل مالش بر روی بدن شما انجام می شود.

این تکنیک‌ها به شکستن و جابجایی چربی‌ها در بدن افراد کمک می کند و سبب کاهش میزان سلولیت دربدن فرد خواهد شد.

انجام ماساژ لاغری باعث تحریک غددلنفاوی و افزایش خون رسانی به بدن شما می شود و می‌ تواند منجر به بهبود روند کلی بدن شود. توجه داشته باشید که برای انجام ماساژ لاغری یا باید به مراکز تخصصی ماساژ مراجعه کنید

ماساژلاغری می تواند بر روی دردهای اسکلتی و عضلانی و دردهای مربوط به آرتروز مفاصل و حتی دردهای سیاتیک تاثیرگذار باشد. بهترین راه برای درمان این نوع دردها ازبین بردن عامل اصلی آن است و ماساژ می تواند در کنار درمان گزینه ای خوب برای بهبود دردها و کمک به فرد باشد. به این ترتیب که افراد مختلف می‌توانند با دریافت این ماساژ لاغری از تجمع سلول‌های چربی در نقاط مستعد چاقی بدن خود پیشگیری کنند و از تناسب اندام خود مطمئن باشند.

مزیت ماساژهای لاغری

  • باعث ایجاد احساس آرامش بالا در فرد می شود.
  • تقویت و افزایش سوخت و ساز در بدن با ماساژلاغری بهبود پیدا می کند.
  • در موضع مورد نظر گرفتگی را برطرف می سازد.
  • میزان گردش خون بدن را افزایش می دهد.
  • به کاهش درد در ناحیه درمان  کمک می کند( در کاهش دردهای مربوط به کمر و زانو بسیار موثر بوده ماساژ علاوه بر تسکین درد به لاغری موضعی نیز کمک شایان می کند )

 

سایر کالاها و خدمات موجود در آفکادو:

محلول شستشوی لنز

استخر انقلاب

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!