انواع رنگ و لایت مو در سالن زیبایی کیهان بیوتی با تخفیف ویژه

سالن زیبایی کیهان بیوتی

همت شمالی (ایمان)
107 خریدبدون رای
00

توضیحات تکمیلی

انواع لایت مو

هایلایت

هایلایت به ایجاد طیفی روشن در زمینه تیره موها گفته می‌شود. به این روش که با استفاده از کلاه مش یا فویل، دسته‌های ریز یا درشت موها را جدا کرده و به کمک مواد دکلره، دکوپاژصورت می‌گیرد. سپس روی دسته‌های موی دکلره شده، رنگ‌هایی مانند رنگ‌های بلوند، دودی، زیتونی یا هر رنگ روشن دیگری در طیف‌های متنوع نسکافه‌ای، زیتونی، شرابی، ماهاگونی و ... گذاشته می‌شود.

لولایت

لولایت کردن موها به عملی دقیقا برعکس هایلایت گفته می‌شود. یعنی به جای ایجاد طیف روشن در یک زمینه تیره، طیفی تیره در زمینه‌ای روشن ایجاد نماییم. برای لولایت نیز مانند هایلایت به صورت معمول از کلاه مش یا فویل استفاده می‌شود. لولایت به صورت عمده برای کسانی توصیه می‌شود که دارای موهای روشنی هستند و مایل هستند تا با مش‌های تیره، تغییری اساسی در ظاهر موهای خود ایجاد نمایند.

سان لایت

Sun به معنای خورشید است و این نامگذاری به دلیل ایجاد کره‌ای از رنگ‌‎های روشن و درخشان در قسمت بالایی سر، در این روش است. در سان لایت، قسمت بالایی کره سر با رنگ‌های روشن که به صورت حتم به دکلره نیاز دارند به رنگ روشن در می‌آیند، همچنین گاهی در برخی از سالن‌های زیبایی و برخی از میکاپ آرتیست‌های عروس، به ایجاد تکه‌های بلوند در یک زمینه روشن، سان لایت می‌گویند به این معنا که با کمک رنگ بلوند و بسیار روشن، تکه‌هایی روشن‌تر از زمینه روشن موها، در لابه لای آنها ایجاد می‌شود.

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

تمام شد

رنگ و لایت مو

سالن زیبایی عروس فیروزه

اطلاعات بیشتر...
500,000
34%تخفیف
180,000120,000
55%تخفیف
110,00050,000
1,500,000950,000
19%تخفیف
110,00090,000