انواع کوتاهی مو و براشینگ در سالن زیبایی کیهان بیوتی با تخفیف ویژه آفکادو

سالن زیبایی کیهان بیوتی

همت شمالی (ایمان)
430 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

کوتاهی مو همیشه دغدغه ای برای بانوان بوده است. با انتخاب سالن زیبایی رز اسپاد با استفاده از تجربه پرسنل حرفه ای بهترین کوتاهی مو را تجربه کنید و از انجام آن لذت ببرید

توضیحات تکمیلی

دانستنی مهم درباره کوتاهی مو

کوتاهی مو تاثیری بر رشد آن ندارد

خلاص شدن از بلندی مو هیچ تأثیر مستقیمی بر افزایش رشد آن ندارد . انتهای موی شما با فولیکول های روی پوست سرتان اصلاً مرتبط نیست . این فولیکول های روی پوست سر هستند که سرعت و میزان رشد موی شما را تعیین می کنند. پس با کوتاه کردن آن ها نمی توانید شاهد رشد زیاد و سالم تر باشید.

هر هفته کوتاه نکنید

شاید عادت کرده باشید که پشت سر هم انتهای موهای خود را قیچی کنید اما بهتر است که 6 الی 8 هفته دست نگه دارید . موهای شما معمولاً بعد از کوتاه کردن ، حدود 3 الی 4 ماه هیچ موخوره ای نمی زنند و بعد از این زمان مجاز هستید که انتهای آن را کوتاه کنید.

با توجه به جنس مو کوتاه کنید

زمانی که موهای خود را کوتاه می کنید ، باید لایه های بافت مو را در نظر داشته باشید . زمانی که آرایشگر موهای شما را کوتاه می کند، قبل از هرچیز آن را صاف می کند. پس مثلاً اگر موهای بیش از حد فری دارید ، باید تا حدی آن را کوتاه کنید که درحالت فر بودن نیز مورد پسند شما واقع شود و بیش از کوتاه به نظر نرسد.

نمونه کار سالن را ببینید

قبل از اقدام برای کوتاه کردن موها و هرگونه پول خرج کردن باید به وب سایت سالن آرایشی در صفحات مجازی مراجعه کنید و نمونه کارهای آن ها را مشاهده کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید.

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

انواع مدلهای کوتاهی مو

سالن زیبایی رزیتا ملیح پور

اطلاعات بیشتر...
29%تخفیف
280,000200,000
34%تخفیف
180,000120,000
55%تخفیف
200,00090,000