خدمات زیبایی مژه و ابرو در سالن زیبایی پرین مال با تخفیف

سالن زیبایی پرین مال

قصرالدشت
350,000180,000
49%تخفیف

زمان خرید به اتمام رسیده است.

11 خریدبدون رای
350,000180,000

توضیحات تکمیلی

زیبایی مژه و ابرو در سالن پرین مال

بوتاکس مژه چیست
بوتاکس مژه؛ روشی برای ترمیم مژه های آسیب دیده است و تقویت کننده ای مناسب برای مژه های طبیعی به شمار می آید. به صورت خلاصه بوتاکس مژه ویژگی های زیر را داراست.

  • تقویت کننده قوی مژه
  • درمان و بازسازی عمیق مژه
  • بهبود دهنده رشد مژه
  • بهترین مکمل برای لمینت و لیفت مژه

بوتاکس مژه بهتر است یا لمینت مژه

نمی توان به طور قطعی بوتاکس یا لمینیت را به عنوان یک گزینه بهتر انتخاب کرد زیرا نتیجه به کار گیری آن ها در افراد مختلف متفاوت است. با این حال بسته به تراکم و جنس مژه ها و نیز سلیقه افراد یکی از این روش ها انتخاب می شود.

بوتاکس مژه به طور کلی یک روش ایمن برای بهبود حجم مژه ها و تقویت آن هاست. استفاده از این روش می تواند به شما کمک کند تا مژه های زیباتر و جذاب تری داشته باشید. علاوه بر بوتاکس، راه های دیگری از جمله کاشت مژه نیز می توانند به زیبایی مژه های شما کمک کنند، به همین سبب پیشنهاد می کنیم درباره کاشت مژه نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

لیفت ابرو چیست

یکی از اعضای چهره که در چگونه به نظر رسیدن آن تاثیر به سزایی دارد، ابرو می باشد. ابرو قاب چشم و عضوی برای دادن حالت به چهره می باشد. لیفت ابرو یکی از روش هایی است که در شاداب و بشاش به نظر رسیدن روحیه شخص، تاثیر می گذارد. پیری یا جوانی، چاقی یا لاغری، خسته به نظر رسیدن یا قرینگی چهره همه از عواملی است که شما با تغییر حالت ابرو ی خود می توانید به آن دست یابید.

امروزه آرایش ابرو و به طور کلی آرایش صورت به حالت طبیعی صورت می گیرد. روش هایی مثل تاتو منسوخ شده و روش های هاشور زدن ابرو و کاشت آن که حالت طبیعی تری به چهره می دهد، مورد استفاده قرار می گیرد.

لیفت ابرو روشی که در آن با استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک مخصوصی به همراه براش های مناسب این کار باعث تقویت و همچنین حالت دادن و پرپشتی ابرو ها و همچنین زیبا تر شدن ابرو ها میشود و میتوان گفت یکی از کم هزینه ترین روش های حال حاضر برای زیبایی ابرو به حساب می آید.

راه های بسیاری برای پر پشت نشان دادن ابرو ها وجود دارد. متد های جدید آرایشی ابرو نظیر میکرو بلیدینگ و میکروپیگمنتیشن راه های مناسبی میباشند. اما خیلی ها علاقه ای به استفاده از این ابزار ها نشان نمیدهند. ما راه جایگزین لیفت یا لمینت ابرو را به این دسته از عزیزان پیشنهاد میکنیم.

روش جدید جهت حالت دادن و تقویت ابروها لیفت ابرو است که در این شیوه تار های ابرو تقویت، پرپشت تر، مشکی تر و تار های ابرو ضخیم تر می شود.

اگر مدل ابروتون رو دوست ندارید، لیفت ابرو با مواد کراتین و بدون تزریق و جراحی و کاشت طبیعی ترین و کم هزینه ترین شیوه برای تغيير مدل ابرو و تقویتشان است.

لیفت ابرو بدون جراحی کاری که با ماده های ارگانیک و تقویتی انجام میشود، مناسب کسانی است که ابروهای نامرتب و یا افتاده و بی حالت دارند و حالت ابرو دخترانه ومرتب دوست دارند و میخواهند ابرو پهن تر دیده شود بدون هیچ نوع تاتویی كه با مواد ارگانیک انجام می شود.

ماندگاری لیفت ابرو

این روش ماندگاری بالایی ندارد و تقریبا به مدت ۳۰ الی ۴۵ روز ابرو های شما را حالت دار و پر پشت نشان میدهد. توصیه میشود تا یک روز پس از انجام عملیات لیفت به صورت خود آب نزنید چرا که آب باعث چسبیدن تار های ابرو به هم میشود و در نتیجه ی کار تاثیر میگذارد.

بعد از پشت سر گذاشتن ۲۴ ساعت شما میتوانید صورت خود را بشویید و دیگر نگران نباشید چرا که بعد از شست وشو از تار های ابرو از هم جدا شده و نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد. از خوبی های این روش این است که بعد از اتمام کار شما با خیالت راحت از نتیجه لذت میبرید و مراقبت خاصی نیاز ندارد.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!