پاکسازی پوست در سالن پریسا فیروزی با تخفیف در سایت آفکادو

سالن زیبایی پریسا فیروزی

چمران
8 خریدبدون رای
00

توضیحات تکمیلی

پاکسازی پوست پریسا فیروزی

فیشیال پوست، درمان پوستی چند منظوره است که شامل بخار، ماسک صورت، لایه برداری، پاکسازی، ماساژ صورت و انواعی از کرم‌ها و لوسیون هاست. به بیان ساده تر، درمانی که با هدف بهبود ظاهر پوست و آرامش بیشتر پوست و صورت انجام می‌شود. درمانی که نیازی به استفاده از محصولات خاصی نیست و اگر به درستی و متناسب با نوع پوست شما انجام شود، مزایای بسیاری را به همراه دارد. به عنوان مثال، این نکته باید در نظر گرفته شود که، لایه برداری نباید برای پوست‌های حساس انجام شود.

فیشیال از جمله روش‌های جدیدی است که به منظور جوانسازی پوست انجام می‌شود و از آن جایی که کاملا غیر تهاجمی است، بسیاری از افراد این روش را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند. از دیگر کاربردهای فیشیال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تولید کلاژن

  • بهبود ظاهری خطوط و لک‌های ظریف روی صورت

  • پاکسازی منافذ

  • رطوبت دهی و آبرسانی پوست

  • برداشت سلول‌های مرده پوست

 

مراحل فیشال

  • پاکسازی:

مرحله اول Facial پاکسازی است. در این مرحله، ابتدا موهای شما در یک حوله تمیز پیچیده می شوند یا با استفاده از یک هدبند، موها از روی صورت کنار می روند. سپس با استفاده از یک پاک کننده ملایم، آرایش، چربی و سایر مواد از روی پوست شما پاک می شوند.

  • آنالیز پوست صورت:

در مرحله بعد، چشم های شما با یک چشم بند مخصوص بسته می شوند. این کار از آسیب به چشم های شما می کاهد. سپس فرد متخصص با کمک یک لامپ بزرگ نما، پوست شما را بررسی میکند. در این مرحله، نوع پوست شما (خشک، پوست چرب، حساس، مختلط یا نرمال) و شرایط پوستی (مانند وجود آکنه، جوش های سر سیاه، جوش های سر سفید، علایم پیری، آسیب های ناشی از نور خورشید، کم آبی بدن و غیره) بررسی می شوند. سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده، روش درمان و محصولات مورد نیاز تعیین می شوند. شما می توانید در این مرحله و در خصوص انتخاب محصولات، با متخصص خود مشورت کنید.

  • بخار رسانی به پوست:

در اکثر فیشیال های حرفه ای از یک دستگاه بخار استفاده می شود. این دستگاه لایه نازکی از بخار گرم را به پوست صورت شما هدایت می کند. این بخار آرامش بخش است و به نرم شدن پوست و همچنین جوش های سر سیاه و سر سفید که در مراحل بعدی از پوست استخراج می شوند، کمک می کند. اگر پوست صورت شما حساس است، ممکن است این مرحله برای شما اجرا نشود.

  • لایه برداری:

در این مرحله با استفاده از لایه بردارهای مکانیکی یا شیمیایی، سلولهای مرده پوست از بین می روند. لایه بردار های مکانیکی در واقع یک سطح ناهموار (میکرو مهره ها) دارند که سلولهای مرده سطح پوست را از بین می برد. در لایه بردارهای شیمیایی، از آنزیم ها و اسید ها برای سست کردن پیوند بین سلولهای مرده استفاده می شود. یک درمان آنزیمی ملایم در طول فرایند بخار دادن به پوست نیز ممکن است استفاده شود. لایه بردارهای شیمیایی شدت های متفاوتی دارند. در شدت های بالاتر، این لایه بردارها به عنوان یک درمان مستقل یا مرحله ای مستقل از فیشیال صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

  • استخراج چربی:

این مرحله ای است که در خلال آن  فرد متخصص اقدام به تخلیه و از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید می کند. در صورتی که مایل باشید یا بدان نیاز داشته باشید، این فرایند به عنوان بخشی از روتین فیشیال صورت می گیرد. لایه برداری، فرایند استخراج جوش های سر سیاه و سر سفید را تسهیل می کند. با این حال باید به یاد داشته باشید که این مرحله ممکن است اندکی دردناک باشید و احساس ناراحتی در شما به وجود آورد. آستانه درد در افراد متفاوت است و تخلیه جوش ها در بخش هایی که پوست صورت نازک تر و حساس تر است، دردناک تر خواهد بود. اگر این فرایند اصولی صورت نگیرد، پاره شدن مویرگ ها و تغییر رنگ در صورت اجتناب ناپذیر خواهد بود.

  • ماساژ صورت:

در مرحله بعد Facial صورت، فرد متخصص با استفاده از مواد الاستیک مخصوص، مانند افلوراژ ها، می تواند احساس آرامش و رهایی را در پوست صورت شما به وجود آورد. این کار می تواند پوست و ماهیچه های صورت را نیز تحریک کند.

  • ماسک صورت:

ماسک صورت با توجه به شرایط  و نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط، حساس و یا سالم) انتخاب می شود. این ماسک به مدت ده الی 20 دقیقه بر روی پوست صورت شما باقی می ماند. البته توجه داشته باشید که این زمان با توجه به نوع درمان، متفاوت است. در خلال این فرایند متخصص زیبایی می تواند بازوها، دست ها و ناحیه دکلته را ماساژ دهد.

  • بخش نهایی فیشیال صورت:

در این بخش متخصص از تونر، سرم، کرم دور چشم، کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده خواهد کرد.

  • مراقبت از پوست صورت در خانه:

در آخرین مرحله نیز فرد متخصص در خصوص بهترین شیوه مراقبت از پوست و محصولات مورد نیاز توضیحاتی را ارائه می کند. فراموش نکنید که توصیه بهترین و مناسب ترین محصولات، بخشی از وظایف فرد حرفه ای است که فیشیال صورت شما را انجام می دهد. از این توصیه ها نهایت استفاده را ببرید.

  • پاکسازی عمقی : پاکسازی به مراتب بهتر و عمقی تر از روش‌های پاکسازی خانگی، که کمک می‌کند هر گونه تجمع چربی، سموم و کثیفی‌ها و هم چنین باکتری‌هایی که در بروز مشکلات پوستی دخیل هستند، برداشته شوند و از بین بروند. لایه برداری مناسب و خوب مانند میکرودرم، هر گونه سلول مرده را از روی پوست برمی دارد، منافذ از بین می‌برد و امکان جذب بهتر دیگر محصولات را فراهم می‌کند. این کار هم چنین کمک می‌کند تا پوستی شاداب، نرم تر و جوان تر داشته باشید.

  • ضد پیری : درمان‌های فیشیال، روند افزایش سن و پیری را کند می‌کنند و جلوی بروز چین و چروک‌های پوستی را می‌گیرند. ماساژ صورت با کرم ضد پیری باعث بهبود خونرسانی و اکسیژن رسانی و در نهایت افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت کشسانی پوست شما می‌شود و نتیجه آن، کاهش خطوط و چین و چروک‌های پوستی خواهد بود.

  • جوانسازی پوست : لایه برداری، ماساژ، بخار و ماسک در طول درمان فیشیال به جوانسازی پوست کمک می‌کند، به عبارت دیگر، پوستی شاداب، جوان و سالم خواهید داشت. ممکن است نتایج بلافاصله بعد از درمان مشاهده نشود، اما پوست در دراز مدت ترمیم می‌شود و شما این را به خوبی احساس خواهید کرد. البته توصیه می‌شود درمان ادامه دار باشد.

  • بهبود روال مراقبت از پوست : پزشک با بررسی پوست به این نتیجه می‌رسد که کدام روش فیشیال برای شما مناسب تر است و هم چنین محصول مناسب برای پوست‌تان نیز تجویز خواهد شد. این موارد از اهیمت بالایی برخوردار هستند، چرا که می‌توانند از بروز مشکلات پوستی پیشگیری کنند و پوست شما را در وضعیت خوبی نگه دارند.

  • درمان مشکلات پوستی : بعد از تشخیص بیماری و مشکل پوستی، فیشیال پوست می‌تواند به درمان و بهبود شرایط پوست کمک کند. مشکلاتی از قبیل جوش‌های سر سیاه، سر سفید، آسیب‌های ناشی از نور خورشید و زخم‌های آکنه با درمان فیشیال به حداقل می‌رسند یا به طور کامل درمان می‌شوند.

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

36%تخفیف
650,000420,000
27%تخفیف
600,000440,000
42%تخفیف
150,00088,000
20%تخفیف
250,000200,000