خدمات آرایش دائم در سالن زیبایی پریسا فیروزی

سالن زیبایی پریسا فیروزی

چمران
18 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

تخفیف سایت آفکادو روی این خدمات آرایش دائم در سالن زیبایی پریسا فیروزی

توضیحات تکمیلی

خدمات آرایش دائم پریسا فیروزی

انواع آرایش دائم

خط چشم دائم

خط چشم دائمی با قرار دادن رنگ در پوست شما و روی خط مژه صورت می گیرد. خط چشم دائمی نیاز به تجدید کردن خط چشم به طور روزانه را از بین می برد. با تتو کردن خط چشم شما به طور طولانی مدت از این زیبایی برخوردار میشوید.

فیبروز ابرو

هدف فیبروز ابرو پوشاندن نواقص ابرو می باشد که با پر کردن مناطق خالی، فرم دهی به ابرو و قرینه سازی ابرو انجام می گیرید. با فیبروز ابرو شما می توانید صاحب ابرو هایی با طرح خاص و با رنگ مختصی باشید. در نظر داشته باشید که این روش آرایش ابرو دائمی نمی باشد و پس از گذشت مدتی معین از بین می رود برای همین برای داشتن ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص می توانید به صورت دائم از این متد استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی پریسا فیروزی، به بهترین روش و با استفاده از بهترین مواد و ماهر ترین کادر، از این روش بهره مند شوید.

نانو بروز ابرو

نانو بروز جدیدترین تکنیک هاشور ابرو است که با دستگاه مخصوص نانو و استابلایزر انجام می شود. نانو بروز نتیجه ای بسیار زیبا و نچرال دارد و افرادی که مشتاق بهبود و زیبایی طبیعی ابروهای خود هستند، می توانند از این روش استفاده نمایند.

شیدینگ لب

شیدینگ لب یکی از روش های آرایشی و زیبایی است که باعث تغییر رنگ لب ها می شود. این روش در واقع نوعی تاتو است که رنگ لب ها را برای مدت طولانی تغییر می دهد. با اینکه تاتو لب در دسته آرایش دائم قرار دارد، اما شیدینگ لب نیز مانند میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی لب شما به حالت قبل باز می‌گردد.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

600,000500,000