در خانه موسیقی نو، تمامی ساز های موسیقی را کاملا حرفه و آکادمیک بیاموزید همراه با 20 درصد تخفیف ویژه

خانه موسیقی نو

زرهی
45,0000
100%تخفیف

زمان خرید به اتمام رسیده است.

8 خریدبدون رای
45,0000

توضیحات کوتاه

خانه موسیقی نو درست همون جاییه که می تونید خیلی حرفه ای و آکادمیک زیر نظر بهترین استاد های تایید شده در سطح کشور، موسیقی را بیاموزید.

توضیحات تکمیلی

آشنایی با تاریخچه ساز های موسیقی

سازهای موسیقی و آلات موسیقی به وسیله ی نواختن موسیقی گفته می شود. احتمالاً قدیمی‌ترین وسیله تولید موسیقی صدای انسانی بوده است. بعد از آن (شاید) انواع مختلفی از سازهای کوبه‌ای و پس از آن نیز سازهای بادی قدمت بیشتری داشته اند. یک قطعه استخوان سوراخ شده مربوط به دوره انسان نئاندرتال را قدیمی‌ترین ساز بادی کشف‌ شده می‌دانند.
در خانه موسیقی نو، تمامی ساز های موسیقی را کاملا حرفه و آکادمیک بیاموزید همراه با 20 درصد تخفیف ویژه
سازهای زهی نیز در فرهنگ های مختلف بشری به کار می‌رفته و هنوز نیر به کار می رود و همچنین در ارتباطات بین فرهنگ‌ها، انواع آن به طور کلی متحول شده اند. بسیاری از این گونه سازها در نقاط مختلف جهان دیده می‌شوند که در عین تفاوت، جنبه‌های مشترک بسیاری دارند.

صنعت تولید ساز به‌ ویژه پس از انقلاب صنعتی در اروپا پیشرفت بسیاری کرد. انواع سازهای پیچیده و زیبا با توانایی صدادهی عالی در اروپا تولید شده و می‌شود. در قرن بیستم ژاپن و اخیراً چین نیز سازهای موسیقی با کیفیت بسیار خوب تولید کرده‌اند. همچنین پیشرفت فناوری الکترونیک عرصه وسیعی را برای سازهای الکترونیک باز کرد و بویژه کاربرد رایانه در تولید موسیقی نمای تازه‌ای از مفهوم ساز را در برابر موسیقی‌دانان گسترده است.

طبقه‌بندی و شناخت سازها را دانش «سازشناسی» یا «ارگانولوژی» نامیده اند. سازها را به صورت‌های مختلف دسته بندی کرده‌اند ولی معمول‌ترین (و نه لزوماً دقیق‌ترین) دسته‌بندی سازها تقسیم آن‌ها به سازهای زهی، سازهای بادی، سازهای کوبه‌ای، سازهای صفحه‌کلیددار، سازهای الکترونیک و صدای انسانی است. 

در خانه موسیقی نو، تمامی ساز های موسیقی را کاملا حرفه و آکادمیک بیاموزید همراه با 20 درصد تخفیف ویژه

شما کاربران آفکادو می توانید با یه تخفیف هیجان انگیز از تخفیف این خانه موسیقی بهره مند شوید!

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!