غذای آماده به طبخ کرودن بلو ب.آ 420 گرمی

سایت آفکادو

بعثت
27,40024,500
11%تخفیف

زمان خرید به اتمام رسیده است.

2 خریدبدون رای
27,40024,500

توضیحات کوتاه

قطعا تجربه خوردن یک غذای با کیفبت در منزل میتواند بسیار جذاب باشه اگه کوردن بلو ب.آ باشه که عالی میشه

توضیحات تکمیلی

تولید فرآورده های غذایی منجمد آماده در بسیاری از کشورها به سرعت رو به افزایش بوده و تنوع در آن ها بسیار زیاد گردیده، شرکت ستاره یخی آسیا انواع غذاهای ایرانی  و فرنگی آماده مصرف را با بالاترین و پیشرفته ترین شیوه های ممکن و به روز دنیا آماده سازی، فرآوری،  بسته بندی و با نام تجاری ب .آ  به بازار عرضه مینماید، گروه توليدي ب.آ  با بهره‌گیری از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص، به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده انواع غذاهای آماده و نيمه آماده ایرانی و بين المللي حلال، رضایت مشتریان و پاسخگویی به نیازهای گوناگون آنان را، به وسيله اجراي مديريت مشاركتي، از طريق خط مشيهاي مصوب شرکت دنبال می کند.

 

خواص گوشت مرغ در کاهش وزن

بدن شما نیاز به مقادیر منظمی از مواد مغذی دارد تا به درستی عمل نماید، گوشت مرغ ترکیبی از مواد معدنی و ویتامین های متنوع است، متخصصان تغذیه تاکید دارند که این ترکیب را در رژیم غذایی خود قرار دهید، همچنین نوع طبخ مرغ بر میزان کالری آن تاثیرگذار میباشد، کباب کردن و یا آب پز کردن مرغ از سالم ترین انواع طبخ مرغ می باشد. بهبود سلامت روان، کاهش وزن، کنترل فشار خون، کاهش کلسترول  و جلوگیری از بیماری سرطان  از خواص گوشت مرغ می باشد.

پنیر گودا و خواص آن

1 انس از پنیر گودا 198 میلی گرم از کلسیم مورد نیاز روزانه بدن را تامین می نماید. کلسیم در ساخت و حفظ سلامت استخوان های شما و محافظت از دندان هایتان بسیار ضروری میباشد. بدن انسان نمی تواند کلسیم بسازد به همین دلیل نیاز دارد تا این ماده را از مواد غذایی تامین نماید. به همین دلیل مصرف مواد غذایی حاوی کلسیم بسیارپراهمیت است. پنیر گودا علاوه بر کلسیم حاوی فسفر نیز می باشد. فسفر و کلسیم از عناصر حیاتی بدن به شمار می روند که برای استحکام استخوان ها و دندان هایتان به کار برده می شوند.

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!