خدمات زیبایی مژه و ابرو در سالن زیبایی گراد با تخفیف ویژه برای کاربران آفکادو

گراد

ارم
400,000320,000
20%تخفیف
عنوانقیمتقیمت در تخفیفدرصد تخفیفموجودتعداد موجود
لیفت لمینت ابرو400,000320,00020بدون محدودیت
لیفت لمینت مژه500,000370,00026بدون محدودیت
13 خریدبدون رای
400,000320,000
انتخاب کنید

توضیحات کوتاه

برای لیفت و لمینت و بوتاکس مژه و ابرو با تخفیف ویژه در سالن گراد در آ فکادو

توضیحات تکمیلی

زیبایی مژه و ابرو در سالن زیبایی گراد

    لمینت مژه ها یکی از روش های آرایشی جدیدی میباشد که به شما اجازه می دهد علاوه بر این که مژه های زیبا و سالم داشته باشید، ظاهر کاملا طبیعی آن را نیز حفظ گردد.

    • در فرآیند انجام لمینت مژه، مهمترین و اولین کار اشباع کردن کراتین موهای مژه میباشد. کراتین که یک پروتئین مقاوم می بوده،که یکی از اجزای مو و پوست بدن شما است. در طی مراحل کار ابتدا چربی ها و آلودگی های مژه ها را پاک و آن را کاملا تمیز می نمایند.
       
    • سپس تکنسین سرم تغذیه مو را اعمال می نماید. این سرم شامل مجموعه ای از عناصر مفید میباشد. گاهی اوقات هم می توان ویژگی های رنگی آن را تعیین نمود، که بنا بر نظر خودتان طیف رنگ را می توانید انتخاب کنید.
       
    • در صورتی که رنگ اصلی به قدر کافی اشباع باشد، می توانید از همان رنگ طبیعی آن استفاده نمایید. در مرحله نهایی، کراتین قرار می گیرد، که موجب تقویت حجم و استقامت مو های شمامی گردد.

    لمینت هم با ژلاتین صورت میپذیرد و هم با کراتین. استفاده از ژلاتین دوام کمتری دارا است. اغلب توصیه می شود از لمینیت کراتین استفاده نمایید. ترکیب دارویی آن برای هر مویی به کار می رود. لمینت کراتین یک لایه متراکم هوای متراکم در برابر آسیب ها ایجاد مینماید. با توجه به محتوای پروتئینی آن، روغن و ویتامین ، مزایای بسیاری برای مژه ها دارد که باعث درخشش، صافی ، حجم گرفتن، سرعت رشد و افزایش رنگ می گردد.، لمینت مژه در خانه هم امکان پذیر میباشد.

    جهت مشاهده خدمات مشابه لینک فوق را لمس نمایید

    نظرات و دیدگاه ها

    شما نیز می توانید امتیاز دهید
    شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
    اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!