تور 6 شب و 7 روز استانبول با پرواز رفت و برگشت

سایت آفکادو

بلوار مدرس
بدون رای
00

توضیحات کوتاه

تور 6 شب و 7 روز استانبول با پرواز پگاسوس از شیراز اقامت در هتل همراه با بیمه مسافرتی و لیدر

توضیحات تکمیلی

تور استانبول

تور استانبول را می توانید همین الآن از سایت تخفیف آفکادو خریداری کنید و برای رزرو با شما تماس گرفته شده و برای شما تمامی توضیحات لازم داده می شود.

اقامت در آنتالیا

شما قبل از خرید تور استانبول باید نحوه اقامت خود را تایین کنید. انتخاب های شما بین هتل 3 ستاره، هتل 4ستاره ALL و هتل 5 ستاره UALL است. بیایید کمی در باره هر کدام توضیح دهیم.

هتل 3 ستاره

با رزرو تور آنتالیا با اقامت در هتل 3 ستاره برای شما اتاقی در یک هتل 3 ستاره رزرو می شود. کیفیت هتل های 3 ستاره بسیار خوب است و در آن به تمامی نیاز های شما رسیدگی میشود. همچنین هر صبح صبحانه رایگان به صورت بوفه برای شما وجود دارد. اما برای وعده های غذایی دیگر و برخی از امکانات و تفریح ها باید به طور جداگانه هزینه پرداخت شود.

هتل 4 ستاره ALL

با رزرو تور آنتالیا با اقامت در هتل 4 ستاره برای شما اتاقی در یک هتل 4 ستاره رزرو می شود. هتل های 4 ستاره کیفیتی بسیار عالی دارند و برای شما تجربه ای بی نظیر می سازند. هتل های 4 ستاره ALL به معنی all included یا شامل همه چیز است. این به این معنی است که با رزرو کردن این نوع هتل شما از تمامی خدمات هتل به طور رایگان میتوانید استفاده کنید و تمامی وعده های غذایی برای شما به طور بوفه باز هستند.

هتل 5 ستاره UALL

هتل های 5 ستاره UALL به معنی ultra inclusive هستند که یعنی فرا تر از هتل های ALL هستند. در هتل های 4 تاره ALL برخی از فعالیت ها یا بخش های هتل ممکن است رزرو کردنی باشد و وعده های غذایی فقط در زمان مشخص قابل سفارش هستند. اما در هتل های UALL شما در 24 ساعت روز از تمامی خدمات هتل و تمامی رستوران های هتل به طور نا محدود می توانید استفاده کنید.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

تمام شد
تور کمپ ساحلی و تنگه نوردی

تور کمپ ساحلی و تنگه نوردی

باشگاه کوهنوردی آذرخش داراب

اطلاعات بیشتر...
280,000
تمام شد
تور یکروزه تنگ گمبیل

تور یکروزه تنگ گمبیل

آژانس هواپیمایی سفرهای آخر هفته

اطلاعات بیشتر...