لیفت و لمینت مژه و ابرو در سالن زیبایی ستاره مراد پور با تخفیف ویژه

سالن زيبايی ستاره مرادپور

قدوسی شرقی
13 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

زیبایی خود را دوچندان کنید.با خدمات لیفت و لمینت ابرو و مژه همیشه آراسته باشید

توضیحات تکمیلی

چرا لیفت و لمینت؟؟

بسیاری از بانوان علاقه دارند کهابروهایی کاملا نچرال و طبیعی داشته باشند، به دلیل آن که امروزه ابروهای خطی کاملا از مد افتاده است و ابرو هایی ساده، دخترانه و نچرال به جای ابرو های خطی مد شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد می خواهند ابرو های طبیعی در عین حال زیبا و مرتب داشته باشند تا زیبایی صورت خود را دو چندان کنند. باید بیان شود که لیفت و لمینت ابرو یکی از مناسب ترین روش ها برای داشتن ابرو هایی زیبا و خاص می باشد.

لمینت ابرو

کسانی که جهت تارهای ابرویشان به سمت پایین می باشد و یا کسانی که دائم از ژل ابرو و یا ریمل ابرو استفاده می کنند تا ابروهایشان حالت خوبی بگیرد و فیکس شود پیشنهاد می شود که لیفت و لمینت ابرو انجام دهند. در واقع منظور از لیفت ابرو ؛ بالا کشیدن موهای ابرو با موادی کاملا ارگانیک و بدون خطر است که علاوه بر زیبایی باعث تقویت ابروها نیز می شود. در این روش ابروها به روش هاشوری و رو به بالا قرار میگیرند که بسیار زیبا به نظر می رسد.

لیفت و لمینت ابرو بستگی به رشد ابرو شما تا حدود یک الی دو ماه ماندگاری دارد . در نظر داشته باشید چون در لمینت ابرو از چسب لاتکس استفاده می شود تا 24 ساعت نباید تماس با آب داشته باشد و بعد از 24 ساعت ک شستشو انجام بگیرد تارها از هم باز می شوند و نتیجه کار را مشاهده می کنید. یادتان باشد هاشور ابرو با لیفت آن کاملا جداگانه است در لیفت ارایشگر فقط با موهای ابرو شما سروکار دارد در حالی که هنگام هاشور از دو روش میکروپیگمنتیشن و میکرو بلیدینگ استفاده می شود

لمینت مژه

یکی از خدمات زیبایی بدون درد و کم عوارض لیفت و لمینت است که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه هم می‌شود. راز این روش در فرم‌‌دهی و بلند کردن مژه‌ها بدون نیاز به اکستنشن یا هر عنصر خارجی است. این روش زیبایی شبیه به اکستنشن مژه است که بدون استفاده از هیچ عنصر اضافه و خارجی انجام می‌شود. در این روش تک تک مژه‌های فرد صاف، کشیده و بلند می‌شوند؛ بنابراین، روشی ایده‌آل برای بلند کردن و برجسته کردن انحنای مژه‌ها به روشی طبیعی است و ظاهری ظریف‌تر و گیراتر ارائه می‌کند و در کمتر از یک ساعت فرد می‌تواند ظاهری متفاوت پیدا کند.

لیفت مژه یک خدمت زیبایی با ماندگاری بالا است. لیفت و لمینت مژه نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که ظاهر بسیار جذاب‌تری داشته باشید، بلکه می‌تواند به سلامت چشمان شما نیز کمک کند، چون نیاز به استفاده از ریمل یا اکستنشن را از بین می‌برد. این روش در مراکز زیبایی انجام می‌شود و برای ماندگار کردن نتیجه و مواجه نشدن با عوارض لیفت و لمینت نیازی به مراقبت و نگهداری چندانی ندارد

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!