میکاپ و شنیون خاص و ویژه در سالن زیبایی کیهان بیوتی با تخفیف ویژه

سالن زیبایی کیهان بیوتی

همت شمالی (ایمان)
بدون رای
00

توضیحات کوتاه

خاص بودن را با رز اسپاد تجربه کنید جدیدترین و ترندترین میکاپ و شنیون های روز دنیا با تخفیف استثنایی در سالن زیبایی رز اسپاد

توضیحات تکمیلی

میکاپ چیست

از گذشته های دور تاکنون، زیبایی و میل به آن در ذات همه انسان ها وجود داشته است. هر فردی زیبایی ظاهری را دوست دارد و سعی می کند که در انظار عموم و مناسب ها به بهترین شکل ممکن حضور پیدا کند، به همین دلیل استفاده از لوازم آرایش به امری مهم تبدیل شده است. میکاب به معنی برجسته سازی اجزای صورت و محو نواقص صورت است. اگر میکاپ را طور صحیح انجام نشود چهره شخص حالت مصنوعی به خود می گیرد. با انجام خدمات میکاپ صحیح می توانید عیب های صورت خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایى صورت خود را چندین برابر کنید.

گریم به معنی به کار بردن تکنیک سایه و روشن جهت اصلاح چهره شخص می باشد. گریم همیشه بدون رنگ و فقط با سایه روشن همراه است. از گریم برای پوشاندن بخش هایی از صورت که ایرادی دارد استفاده می شود، که معمولا با استفاده از تکنیک سایه روشن و یا استفاده از رنگ های تیره تر و یا روشن تر ایراد های صورت را محو می کنند.

میکاپ به معنی آرایش صورت با مواد آرایشی می باشد. در واقع همان آرایشعادی صورت را میکاپ می گویند، توجه داشته باشید که در میکاپ به چهره رنگ می دهیم تا چهره شخص جذاب تر و زیباتر شود.

شنیون مو

اگر واژه شینیون chignon را در فرهنگ لغت جستجو کنید، به واژه “گیس پشت سر” برخورد خواهید کرد. مفهوم آن در آرایش مو این است که موها با فرم و مدلی خاص از پشت سر یا بالا بسته می شوند.

در گذشته این روش فقط در یک مدل خلاصه می شد و آن جمع کردن و بستن مو از پشت سر و به یک شکل ساده و متداول بود. اما امروزه شنیون تبدیل به یک هنر و تکنیک در آرایش مو تبدیل شده است. به طوری که آرایشگران حرفه ای بخش بزرگی از هنر آرایشگری خود را در این روش نشان داده و به رخ می کشانند.

امروز دیگر نمی توان مدل متداول و استانداردی برای شینیون تعریف کرد چون روز به روز به مدل های مختلف آن اضافه می شود. در واقع این هنر می تواند از نظر مدل نامحدود باشد. چون هر آرایشگری می تواند با ادغام مدل های مختلف و ترکیب آن با خلاقیت خود، مدل جدید و خاصی را ارائه دهد. حتی با ترکیب مدل هایی از بافت مو می توان مدل های جدید و کاملا خاصی ایجاد کرد.
شاید آرایش مو گستردگی آرایش صورت را نداشته باشد اما بسیار وابسته به مد است. همیشه در دوره های مختلف مدل هایی از مو محبوبیت های بیشتری پیدا می کنند. در سال های اخیر طرفداران مدل های باز مو بیشتر شده است ، اما باز هم شینیون جایگاه ویژه ای در بین خانم ها، مخصوصا خانم های ایرانی دارد. حضور یک عروس در جشن عروسی با مو های باز بسیار نادر خواهد بود. همچنین در بسیار از مجالس و میهمانی های رسمی، مانند جشن نامزدی، جشن تولد رسمی و… اجرای شینیون بسیار اهمیت خواهد داشت.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

میکاپ و شنیون و براشینگ

سالن زیبایی رزیتا ملیح پور

اطلاعات بیشتر...
34%تخفیف
900,000600,000

میکاپ و شنیون مجلسی

سالن زیبایی سعیده سبوکی

اطلاعات بیشتر...
30%تخفیف
1,000,000700,000
500,000400,000
35%تخفیف
2,300,0001,500,000