کاشت موی سر ریش و ابرو با روش FIT با تخفیف آفکادو

کیلینیک کاشت مو

معالی آباد
بدون رای
00

توضیحات کوتاه

کاشت مو، ریش و ابرو توسط تکنسین کاشت مجرب با 7 سال سابقه کار در بهترین کلینیک شیراز با مجهزترین دستگاه ها و به روز ترین تکنیک ها بااستفاده از بانک موی خودشخص مشاوره رایگان قبل از انجام کار امکان طراحی خط رویش بر اساس سلیقه مشتری با صلاحدید تیم

توضیحات تکمیلی

کاشت مو

کاشت مو روش جراحی است که با برداشت فولیکول ها از ناحیه اهدایی یا بانک مو و پیوند آن ها به ناحیه گیرنده همراه است، منظور از ناحیه اهدایی، قسمت های پشت و کناره های سر است که تراکم موی خوبی دارند و موهای این نواحی نسبت به ریزش و تغییرات هورمونی مقاوم هستند و منظور از ناحیه اهدایی، ناحیه خالی از مو یا کم مو است. افرادی که دوست دارند این کارا انجام دهند، باید بانک موی مناسبی داشته باشند تا نتایج ایده آل و طبیعی حاصل شود.

چه افرادی مناسب روش FUE) FIT)هستند؟

معمولا افرادی که در ناحیه پشت سر موهای مشکی و ضخیم و پرپشت دارند برای FIT مناسب ترند. البته جنس پوست و عکس العمل آن در برابر فشار پانچ نیز خیلی مهم است. گاهی اوقات لازم است یک تست اولیه انجام شود تا از سلامت ریشه موها مطمئن شویم و اگر نتیجه مثبت بود عمل را با همین روش ادامه دهیم. در هر صورت روش عمل به نظر پزشک متخصص پوست و مو بستگی دارد.

قبل از FIT صد گرافت بعنوان نمونه برداشت می شود تا کیفیت فولیکول های مو ارزیابی شود .

چه تعداد گرافت یا تار مو با روش FUE) FIT) کاشته می شود؟

همه چیز به کیفیت و کمیت بانک موی فرد وابسته است. اگر موهای پشت سرفرد پرپشت باشد 1500-2500 گرافت (6000-4000 تار مو) می توان برداشت و در ناحیه طاسی کاشت. طبق یک قاعده کلی می توان نیمی از فولیکول های دور سرفرد را برداشت بدون اینکه پشت سر کم حجم شود ولی زیاده روی در برداشت موها باعث کم پشتی پشت سر می شود که اصلا زیبا نیست.ضمنا برداشت موهای نازک بالای گردن یا نزدیک ناحیه طاسی در پشت سر کار درستی نیست چون این موها دائمی نیستند و در آینده نزدیک خواهند ریخت.

آیا FUE) FIT) کاملا جایگزین روش جراحی FUT شده است؟

خیر.گرچه همه بیماران دوست دارند از روش کاشت مو بدون جراحی استفاده کنند ولی متاسفانه این روش برای همه مناسب نیست.علت این موضوع آن است که ممکن است در بعضی از افراد ریشه موها به علت مقاومت پوست له شود و سالم از پوست سربیرون نیاید. به همین جهت معمولا تعداد گرافت های سالم و با کیفیت کمتر از روش جراحی FUT یا روش ترکیبی FUT+FIT است. در کل توصیه می شود در طاسی های وسیع که افراد به تار موی بیشتر نیاز دارند از ترکیب دو روشFIT+FUT طی 2 روز متوالی استفاده شود. با روش ترکیبی 2500-3200 گرافت (6000-9000 تار مو) کاشته می شود بدون این که حجم موهای پشت سربه طور قابل ملاحظه کم شود.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

کاشت مو هدی جهانگیری

خدمات کاشت مو هدی جهانگیری

اطلاعات بیشتر...
36%تخفیف
1,700,0001,100,000