خدمات لاین ناخن سالن زیبایی پریسا فیروزی با تخفیف های ویژه آفکادو

سالن زیبایی پریسا فیروزی

چمران
3 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

لاین ناخن سالن زیبایی پریسا فیروزی با ماهرترین ناخن کار های ممکن همراه با بهترین تخفیف ها در سایت تخفیف آفکادو

توضیحات تکمیلی

خدمات ناخن سالن فیروزی

در حال حاضر در اکثر سالن‌های زیبایی ارائه خدمات ناخن از جمله مانیکور، کاشت، دیزاین و طراحی ناخن‌ به مشتریان ارائه می‌شود. زیبایی خیره کننده‌ای که این موارد به دست‌ها می‌بخشد یکی از دلایل استقبال خانم‌ها از این خدمات است. ناخن های بلند، زیبا و سالم و کشیده یکی از آرزوهای خانم ها است که به لطف خدمات متفاوتی که در این زمینه ارائه می‌شود به آسانی دست یافتنی است.

انواع خدمات ناخن

مانیکور کردن ناخن

مانیکور و پدیکور اصطلاحی فرانسوی به معنای شکل بخشیدن به ناخن‌های دست و پا به کمک سوهان ناخن است. استفاده از این خدمات برای کسانی مناسب است که ناخن‌های سالم و قوی دارند یا علاقه دارند که ناخن‌های طبیعی داشته باشند، به این ترتیب با استفاده از سوهان ناخن که ابزاری تیز و سمباده مانند است، اطراف ناخن‌ها را کاملا صاف و یک دست می‌کنند و به ظاهر ناخن شکل دلخواه می‌دهند.

کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از خدماتی است که امروزه طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است، به ویژه در میان کسانی که ناخن‌های قوی و سالمی ندارند استفاده از این خدمات آرایشگری می‌تواند به آرزوی دیرینه زیبا بودن دست‌ها جامه عمل بپوشاند. برای خانم‌ها داشتن ناخن‌های بلند و زیبا باعث کشیده‌تر دیده شدن انگشتان و در نتیجه زیباتر دیده شدن دست‌ها می‌شود. استفاده از خدمات کاشت باعث می‌شود تا ناخن‌هایی بلند، زیبا و کشیده داشته باشید بدون این که نگران شکسته شدن آنها باشید.

کاشت ناخن با مواد مخصوصی انجام می‌گیرد، در کاشت مواد مخصوص توسط ناخن کار با دقت روی ناخن طبیعی دست و پا قرار داده می‌شوند، سپس با قلم مو و مواد مخصوص و سوهان به آنها حالت داده می‌شود و در نهایت روی آنها لاک  می‌زنند و آنها را با طرح‌های دلخواه می‌آرایند.

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد، اما در هر صورت با استفاده از کاشت شما صاحب ناخن‌های مورد علاقه خود خواهید شد. روش‌های کاشت ناخن به دو روش کاشت با پودر و کاشت ناخن ژله‌ای صورت می‌گیرد.

کاشت با پودر

این نوع از کاشت ناخن بهترین نوع کاشت است و در آن با استفاده از تیپ یا همان ناخن‌های مصنوعی ابتدا روی ناخن اصلی را می‌پوشانند، سپس اندازه دلخواه ناخن را مشخص کرده و آن را کوتاه می‌کنند، قدم بعدی استفاده از پودر مخصوص کاشت ناخن برای کاور کردن تیپ است، پودرها در انواع رنگ‌ها وجود دارد، همچنین می‌توانید کاشتی با رنگ طبیعی داشته باشید. مزایای کاشت با پودر این است که ناخن‌های جذاب و زیبایی خواهید داشت که بسیار مقاوم هستند، این قابلیت را دارند که به اندازه دلخواه کوتاه یا بلند باشند، می‌توانید با رنگ های مختلف لاک روی آنها را بپوشانید. البته در کاشت ناخن، با توجه به رشد ناخن طبیعی نیاز است که تقریبا هر ماه برای ترمیم اقدام کنید.

کاشت ژله‌ای ناخن

در روش کاشت با ژل، از سه لایه ژل به نام‌های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین صورت می‌گیرد. پس از هر بار ژل زدن دست در دستگاه‌ UV قرار می‌گیرد. این مدل از کاشت نیز طرفداران خود را دارا است و مزایای کاشت پودری را نیز شامل می‌شود.

خدمات دیزاین و طراحی ناخن

یکی دیگر از خدماتی که برای زیباسازی دست‌ها بسیار مورد توجه است خدمات طراحی ناخن است، دیزاین ناخن به معنای طراحی ناخن‌ها است، معمولا برای زیباتر شدن خدمات کاشت ناخن روی برخی از ناخن‌ها یا همه آنها به وسیله رنگ‌های مخصوص یا لنزهای آماده طرح‌های دلخواه ایجاد می‌شود، این طرح‌ها می‌تواند مناسبتی باشند به طور مثال با توجه به مناسبت‌هایی چون شب یلدا، ولنتاین، کریسمس و هالووین ناخن‌ها را طراحی می‌کنند یا از المان‌هایی  مثل قلب، گل، نگین، طرح‌های هندسی، فانتزی و سایر مدل‌ها روی ناخن استفاده می‌شود.

لمینت ناخن

لمینت کردن ناخن برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که ناخن‌های طبیعی دوست دارند، در این خدمت آرایشی روی  سطح ناخن طبیعی را بعد از سوهان زدن و فرم دهی با لایه‌ای مقاوم می‌پوشانند، به این ترتیب ناخن در مقابل صدمات احتمالی و رایج از جمله شکستن، زرد شدن، نازک شدن و ... مقاوم‌سازی می‌گردد. بعد از لمینت کردن شما صاحب ناخن‌های طبیعی و زیبایی می شوید که می‌توانید با رنگ لاک‌های دلخواه زیبایی آنها را چندین برابر کنید.

ژلیش ناخن

ژلیش ناخن در واقع استفاده از لاک‌های مخصوصی است که روی ناخن طبیعی کار می‌شوند، این لاک‌ها قابلیت ماندگاری طولانی دارند و برای کسانی که ناخن‌های طبیعی می‌پسندند یا به هر دلیلی کاشت ناخن استفاده نمی‌کنند مناسب است.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

تمام شد
کاشت ناخن در سالن سپیده
60,000
45%تخفیف
180,000100,000
25%تخفیف
80,00060,000
46%تخفیف
120,00065,000