خط چشم، بن مژه و رژ لب دائم در سالن زیبایی ستاره مرادپور

سالن زيبايی ستاره مرادپور

قدوسی شرقی
بدون رای
00

توضیحات کوتاه

آرایش دائمی صورت در واقع فرآیند انتقال رنگدانه ها به زیر پوست صورت است که بوسیله ابزار تخصصی انجام شده و باعث برطرف شدن عیوب چهره و بی نیازی فرداز آرایش روزانه میشود.

توضیحات تکمیلی

چگونگی ومزایای آرایش دائم

آرایش دائم چشم

میکروپیگمنتیشن چشم برای کشیدن خط چشم روی پلک، تصحیح افتادگی چشم، کشیدن مژه‌ها در موارد وجود نداشتن مژه باعث بیشتر به نظر رسیدن تراکم مژه‌ها، اصلاحات افتادگی پلک با صاف کردن ناحیه کانتوس داخلی و روشن کردن ناحیه نزدیک به کانتوس خارجی و.. به کار می رود.همچنین ازخط چشم دائم و بن مژه می توان برای رهایی ازآرایش روزانه ومکرر چشم ها استفاده کرد.

آرایش دائم ابرو

با استفاده از این روش می توان شکل ابروها را مو به مو در موارد کم‌پشتی بسیار ظریف و پراکنده اصلاح کنیم. همچنین بابالا بردن ناحیه خارجی ابرووشکل دادن به آن وایجادتناسب بین دوابرو، عیوب چهره برطرف شده وچهره زیباتر و جوان‌تربه نظر میرسد. به طورخلاصه اصلاح رنگ و شکل ابروهابا این روش انجام می‌شودکه می توان با متدهای مختلف و جدیدی همچون میکروپیگمنتیشن، میکروبیلیدنگ و فیبروز انجام شود.

آرایش دائم لب

میکروپیگمنتیشن رژ لب و خط لب یا در اصطلاح هاشور رژ لب جهت قرینه‌سازی لب یا حجیم سازی آن وگاهی نیزبرای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب‌هاوسیاهی دورلب استفاده می‌شود.

اگر از این که هر چند ساعت یکبار رژلب خود را تمدیدکنید خسته شده اید،این روش را امتحان کنید. از آنجایی که اکثر رژلب ها دارای سرب زیادی هستندکه با عمل بلعیدن میزان بسیاری از آن واردبدن می شود، این کارخطرات ناشی ازوجود سرب در رژلب هارابرای بدن به حداقل میرساند.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط