خدمات تراپی مو در سالن پریسا فیروزی

سالن زیبایی پریسا فیروزی

چمران
بدون رای
00

توضیحات کوتاه

تمامی قیمت ها برای موی کوتاه می باشد وبرای موی بلند و متوسط بسته به سایز موی هرشخص متفاوت است.

توضیحات تکمیلی

کراتین مو

کراتین ماده ای است که به طور طبیعی در موهای انسان ها و سایرموجودات وجود دارد و هر چه میزان کراتین موجود در مو بیشتر باشد موها نرم تر و صاف تر و هر چه میزان آن کمتر باشد موها ی شما فر و به اصطلاح مجعد می شوند. کراتین تراپی به منظور احیای مو و تزریق کراتین به موها  انجام میشود بنابراین هر زمان که آسیب رسیده به موها به قدری باشدکه موها ساختار قبل خود را از دست بدهند از کراتین تراپی میتوان استفاده کرد.

بوتاکس مو

بوتاکس مو از نظر عملکرد، شباهت بسیاری با بوتاکس صورت دارد و به راحتی تمامی شکاف های ساقه مو را پر می کند. هم‌چنین نوک شکافته شده مو‌ها را ترمیم کرده، پیچ و تاب مو‌ها را کم کرده و شادابی و درخشانی خاصی به مو‌های شما خواهد بخشید. بوتاکس مو ریشه‌ی مو‌ها را از درون تقویت کرده و به همین دلیل، ظاهری نرم، سالم، درخشان و زیبا را بدون کاهش حجم مو‌ها به ارمغان می آورد.

ویتامینه مو

ویتامینه مو به منظور تقویت مو ها ی آسیب دیده با انواع ویتامین ها از جمله ویتامین های  B,A,C,D,E , آهن ،زینک و روی و تغذیه آن صورت می گیرد. 

تفاوت کراتینه و ویتامین مو در این است که کراتینه مو به منظور داشتن مو های صاف و بدون وز انجام می شود ولی ویتامینه مو برای تقویت مو با مواد مغذی صورت می گیرد.

پلکس تراپی مو

پلکس تراپی به منظور اصلاح و تقویت و رفع آسیب داخلی مو ها انجام می شود در چنین شرایطی نباید انتظار تغییری در ظاهر مو ها داشت، به همین دلیل معمولا بعد از پلکس تراپی یکی ازروش های تقویت ظاهر مو مانند ویتامین تراپی یا کراتینه مو نیز انجام میشود.

پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی شباهت زیادی به ویتانمینه مو دارد و به منظور تقویت مو ها با پروتئین انجام میشود.

برای مشاهده سالن های زیبایی شیراز کلیک کنید.

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط

10%تخفیف
950,000855,000
50%تخفیف
2,000,0001,000,000
59%تخفیف
3,500,0001,450,000
15%تخفیف
2,000,0001,700,000