فست فود آقای برانچ با تخفیف ویژه آفکادو

آقای برانچ

فرهنگ شهر
234 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

آقای برانچ، یک فست فود جدید با بهترین کیفیت و بهترین مواد اولیه

توضیحات تکمیلی

فست فود آقای برانچ با تخفیف ویژه آفکادو

کلمه برانچ از ترکیب دو کلمه Breakfast و Lunch ایجاد شده است و همان طور که از معنی این دو کلمه پیداست به ترکیب صبحانه و ناهار گفته می‌شود. در واقع برانچ صبحانه‌ای است که دیرتر از ساعت معمول و معمولا در حجم بیشتر بین ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر خورده می‌شود. مفهوم برانچ در اواخر سده نوزدهم در انگلستان به وجود آمده و در اوایل قرن بیستم در آمریکا محبوبیت پیدا کرد. از آنجا که بیشتر افراد تنها در روزهای تعطیل فرصت دارند بیشتر در تخت خواب بمانند، برانچ وعده غذایی است که آخر هفته ها تهیه می‌شود.

خوراکی‌هایی که یک میز برانچ شامل آن‌ها می‌شود معمولا به شکل بوفه سرو می‌شوند؛ از خوراکی‌های یک صبحانه سنتی مثل پنیر، سوسیس و پنکیک بگیرید تا غذاهایی که برای ناهار خورده می‌شوند مثل ماهی و سرخ کردنی‌ها. یکی از خوراکی‌هایی که می‌توانید برای برانچ درست کنید تُست فرانسوی کرم بروله با توت فرنگی است که می‌خواهیم طرز تهیه آن را در این مطلب توضیح دهیم.

فست فود آقای برانچ آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید در سایت تخفیف و خرید گروهی آفکادو تمامی غذا های فست فود آقای برانچ را با تخفیف فوق‌العاده خریداری کنید.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

آرایشی و بهداشتی

پوشاک

فرهنگی و آموزشی

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!