خدمات آرایش دائم در سالن مرجان با تخفیف ویژه

سالن زیبایی مرجان

معالی آباد
1,100,000825,000
25%تخفیف

زمان خرید به اتمام رسیده است.

96 خریدبدون رای
1,100,000825,000

توضیحات تکمیلی

خدمات آرایش دائم در سالن مرجان با تخفیف ویژه برای کاربران آفکادو

بسیاری از خانم های زیبا پسند تمایل دارند، همیشه لب ها و چشمهایی بی نقص و آرایش کرده داشته باشند. در سالن زیبایی مرجان شما می توانید از بهترین خدمات تتو چشم و لب بهره ببرید.

 تتو خط چشم که با نامهای دیگر، خط چشم دائم یا میکروپیگمنتیشن چشم نیز شناخته می شود، آرایش دائم برای خط چشم می باشد که می تواند چشمها و لب های شما را آراسته و زیبا نشان دهد.بسیاری از خانم ها برای جلوه دادن و درشت کردن چشم های خود از تتو خط چشم پایین و بالا استفاده می کنند . در کنار مزایای خط چشم دائم، باید در نظر داشته باشید که با استفاده از این روش شما قدرت مانور کمتری برای تغییر مدل خط چشم در آینده دارید و مدل خط چشم شما ثابت خواهد بود.

رنگ تتو در استایل بن مژه، ما بین مژه ها قرار میگیرد که این فرآیند سبب می شود مژه ها پرتر و تیره تر بنظر برسد. تتو بن مژه برای افردی که می خواهند چشمانی با مژه هایی حجیم تر و زیباتر  داشته باشند و در عین حال چشم ها حالت نچرال خود را داشته باشد بسیار مورد پسند است. همچنین برای افرادی که مژه های کوتاه و کم حجم دارند، افرادی که چشم های بی حالت دارند و افرادی که تمایلی به ارایش کردن ندارند ولی می خواهند همیشه ظاهری جذاب داشته باشند بسیار مورد استقبال قرار میگیرند.

 گزینه دیگری که برای آراستگی صورت شما پیشنهاد می شود تتو خط لب است که به افرادی توصیه میشود که لبانی زیبا و خوش فرم دارند و فقط تمایل دارند که کمی به لب هایشان فرم و رنگ خاصی بدهند. از مزایای این روش می توان به دائمی بودن و ازبین رفتن تیرگی بیش از اندازه دور لب ها و سیاهی اطراف آن اشاره کرد،  معمولا تتو خط لب به روش میکروپیگمنتیشن بین 6 ماه تا یکسال دوام دارد و بعد از این مدت نیاز به ترمیم احساس می شود. البته این مدت زمان بسته به پوست و رنگی که برای تاتو انتخاب کرده اید، متفاوت خواهد بود. لذا نگران کمرنگ شدن آن نباشید.

برای مراقبت های قبل و بعد از خدمات تتو پیشنهاد می شود با میکاپ آرتیست خود مشورت فرمایید.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

رستوران و فست فود

کالای دیجیتال

جوانسازی و زیبایی پوست

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!

تخفیف های مرتبط