بافت مو از مکزیکی تا هلندی با تخفیف ویژه تنها در سایت آفکادو

ادرس بیوتی

چنچنه
5 خریدبدون رای
00

توضیحات کوتاه

بافت مو از مکزیکی تا هلندی با تخفیف ویژه تنها در سایت آفکادو ، بهترین مدل ها و به روز ترین متد ها ، قیمت مناسب با رعایت پروتکل های بهداشتی

توضیحات تکمیلی

بافت مو یکی از روشهای زیبایی موهاست که مورد علاقه بسیاری از خانم ها است. بافت مو از تنوع زیادی برخوردار است اما آیا تابحال درباره تاریخچه بافت مو و تحولاتی که در گذر زمان شامل آن شده است فکر کرده اید؟!

 
در دنیایی که هرروز و حتی هر ساعت ترندهای جدیدی در زمینه های مختلف مد و زیبایی معرفی می شود بافتن مو جزو آن چیزهایی بوده است که هرگز از مد نیفتاده و همیشه جایگاه خاص خود را در آرایش و زیبایی مو داشته است. اما تا چه اندازه درباره بافتن مو و تاریخچه آن اطلاع دارید؟ آیا می دانید این روش از چه زمانی اختراع شد و مورد استفاده قرار گرفت؟ موضوع از چند دهه و چند قرن هم فراتر می رود و به دوران باستان می رسد.

تاریخچه بافت مو

شواهد تاریخی حاکی از آن است که بشر از حدود 3500 سال پیش از میلاد یعنی بیش از 55 قرن پیش روش بافتن موها را ابداع کرده است که در ابتداع به صورت بافت سنبلی ساده ای که همه ما می شناسیم بوده است اما به تدریج روش های دیگری برای بافت مو هم ابتداع شده است مثل بافت فرانسوی،مکزیکی،هلندی و بافت آلمانی، بافت چهارتایی و بافت های دیگری که هرکدام به یک نشانه فرهنگی و مذهبی خاص در جامعه زمان خود تبدیل شده اند. آن طور که کارشناسان تاریخی و آرایشی می گویند بافتن مو به عنوان یکی از روش های آرایش و جمع کردن مو تاریخچه بلند و بالایی برای خود دارد.

سایر خدمات و کالاهای آفکادو:

خدمات میکروپیگمنتیشن

عطر اوریجینال

کاشت مژه

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

شما نیز می توانید امتیاز دهید
شما هم می توانید در مورد این سرویس نظر دهیدنظر خود را بنویسید
اولین دیدگاه را شما ثبت کنید، اولین ها موفق ترند!